וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי כהן פותח פה על "האח הגדול" יורם זק: "שקרן! אני בז לך ולתוכנית שלך"

16.2.2016 / 13:30

הדייר גילי כהן לא עוצר! בסטטוס חריף מאוד וארוך הוא מטיח טענות על קיפוח, מגמתיות בעריכה ושטיפת מוחם של הדיירים והצופים. "אני בז לך, בז לתוכנית שלך, בז לעריכה המגמתית שלך, בז ליושר שלך. הפכת אותי לניצב". וגם ארז טל חוטף "אתה מנחה עלוב". וואלה! סלבס חריפה אש

תמונה: ינאי יחיאל

גילי כהן, שהודח מבית "האח הגדול" לפני מספר שבועות לא עוצר וממשיך בקרב שלו נגד הפקת התוכנית. אחרי סדרת הסטטוסים החריפים אותם פרסם שעות לאחר הדחתו המפתיעה מהבית, שם רמז לעוקבים שלו על דברים אותם הוא רוצה לספר: "רק אני ואתה יודעים מה קרה שם" . אז כהן הבטיח וקיים, ולפני שעה קלה פרסם סטטוס ארוך וחריג בעוצמת החריפות שלו נגד ההפקה והעומד בראשה, העורך הראשי יורם זק.

כהן פירסם היום (ג') את הסטטוס הארוך בו הסביר שלקח את הזמן בתגובה שלו מכיוון שרצה להגיב מהראש ולא מהבטן, אז אחרי שהחזיק בבטנו את הכעסים כנגד ההפקה הוא פותח פה גדול ומצהיר שהוא חש "תיעוב" נגד ההפקה של התוכנית המצליחה "גדול מהתיעוב שאני מרגיש כלפי מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה.. הוא רק רוצה להעלים אותי, הם העלימו!" הוא מסביר.



רוצים עוד חדשות חמות?
הכוכבים הבאים: עומר דרור ועמית פרקש בדרך למסך הגדול
OMG! מה קרה לפנים של טום קרוז?
בריצה קלה: איתי תורג'מן מזיע ומשוויץ בחבילה שלו!

גילי כהן. צילום מסך
לא מפחד מתביעה. גילי כהן/צילום מסך
"מי שמזלזל בי, מי שמעלים ומאלים אותי במכוון והופך אותי לניצב בתסריט מצוץ מהאצבע - שיקח בחשבון שלא אשתוק!!"

כהן מסביר לכל אלו שטענו שהוא פחד מההפקה כי היה חתום בחוזה דרקוני שלא היה כזה בכלל, בשורה של סעיפים הוא מטיח בהפקה והעומד בראשה, יורם זק את טענותיו. הוא מצהיר שהחוזה שטענו שכבל אותו הוא "ב*** שלו" ואפילו לא טרח לקרוא אותו. הוא ממשיך ומאשים את ההפקה שהפכה אותו לניצב "מי שמזלזל בי, מי שמעלים ומאלים אותי במכוון והופך אותי לניצב בתסריט מצוץ מהאצבע - שיקח בחשבון שלא אשתוק!!"


בהמשך הוא טוען שהעורכים של התוכנית עושים שטיפת מוח, הוא מספר על הפגישה שהייתה בין זק לבינו לפני שנה שם הוזמן לאודישנים לתוכנית, בבית הוא מצא את עצמו עם חבורה של צעירים "גן ילדים" שרוב השיחות שלהם הסתכמו בפנטזיות על "הנחות סלב", "קמפיינים" ו"צילומי סלפי" ברגע שייצאו מהבית. כהן יורה וקורא להחלטה להפוך את שי חי לדמות הבולטת של העונה כ"בית משוגעים" וטלנובלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יורם זק. ניר פקין
העורך, יורם זק./ניר פקין
"תגיד לי, אני הולך להראות לצופים את מי שיצעק הכי חזק, את מי שיקלל, את מי שיתנהג כמו בית שימוש

כהן תוהה למה לא קרא לו זק וסיפר לו על העובדה שהוא עומד להפוך את העונה לעונה של 2 דמויות בולטות "תגיד לי, אני הולך להראות לצופים את מי שיצעק הכי חזק, את מי שיקלל, את מי שיתנהג כמו בית שימוש ואת מי שתתקלח בחוץ עם ביקיני".


הוא ממשיך ופונה באופן אישי לזק, "הכרת אותי, ראית אותי באודישנים, הבנת עם מי יש לך עסק. לא באמת ציפית שאגרר למריבות מיותרות ואלכלך את הפה, נכון? לא באמת ציפית שאבכה כל 5 דקות, או שאשחק אותה עצוב בשביל שהמצלמות יהיו עליי, נכון? אני שמח שלא נגררתי לעולב הזה!"

שי חי. יואב דודקביץ'
שי חי בכניסה לבית "האח הגדול"./יואב דודקביץ'
"בתסריט העלוב והתלוש מהמציאות שהצגת בתוכניות הערוכות. הלוו, אדון תסריטאי, יש עוד אנשים בבית!!!

בהמשך הסטטוס החריף הוא פונה אליו כ"אח קטן" ומכריז שהפך אותו ואת שאר הדיירים לניצבים "בתסריט העלוב והתלוש מהמציאות שהצגת בתוכניות הערוכות. הלוו, אדון תסריטאי, יש עוד אנשים בבית!!!"


כהן מספר על רגעים מרגשים שלו בו בכה ליד תמונות ילדיו ואת הוידוי שלו על תקופת הימורים אותם בחר זק לא להראות לקהל, הוא תוקף את החלטתו להראות את השחזור של משימת הגזרים וטוען שהבחירה להראות את קסניה הייתה בגלל נתוניה הפיזיים" "ה'בזיקים' שלה שבו את ליבך, אה?" וחותם ב"איחול" חריף – "שיישרף לך חדר העריכה, שיישרף!" וטוען שאם היה מראה את הקטעים שלו שירדו בעריכה היו "הצופים היו מדיחים את ארז טל לפני שהיו מדיחים אותי".

ארז טל קורין גדעון. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
רוצים להגיב? קורין וארז טל/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי
"אם הייתה לך טיפת יושר, לא היית משתף פעולה עם הרדידות של התוכנית והמניפולציות הזולות שלה"

כן, גם מהמנחה ארז טל, כהן לא חסך את משנתו: "אתה מנחה עלוב" הוא קורא לו. "אם הייתה לך טיפת יושר, לא היית משתף פעולה עם הרדידות של התוכנית והמניפולציות הזולות שלה. הדיירים מבינים ששי חי חזק בחוץ, גם בלי שתצעק את השם שלו כמו גרופי מתלהב ותאפשר לקהל למחוא כפיים חצי דקה. וואלאק אתה אפילו לא רואה את התוכנית, אין לך מושג מה קורה".

כהן מספר על פרומו לתוכנית שקודם לפני מספר שבועות בו הוא מלכלך על שי חי ואומר "אני אעשה את שי חי כזה קטן" מה שלא שודר בתוכנית עצמה, לטענתו זק סיפר לו שמרבית ההצבעות נעשות בתוכנית עצמה והעובדה שלא שידר את הקטע הזה זה פשוט "חיסול ממוקד".

גילי כהן + גיל אלמוג + האח הגדול. עידו שחם
גיל וגילי אחרי ההדחה/עידו שחם

לסיום, כהן אומר לזק שהוא ירגיש חופשי לתבוע אותו, ומוסיף: "חיפשת ואתה עדיין מחפש בעונה הזו רוע, בכי, ליכלוך, זבל, אשפה וגועל. אתה, רק אתה ואך ורק אתה גורם (במודע) לכך שדייר כזה או אחר יילך הביתה! מי שמסמס, פראייר".


כהן טוען שזק וההפקה משחקים לדיירים בראש, ולאחר שהעמידו להדחה את קסניה, נקראו לחדר "האח הגדול" ונשאלו בטון כועס "אתם לא מבינים מה אתם עושים? זה לא נראה טוב בחוץ". כששאל את זק אם מראים לצופים בבית הכל ענה לו שכן, על תשובה זו כינה כהן את זק"שקרן."

ארז טל, קורין גדעון. יואב דודקביץ'
האח הגדול רואה הכל/יואב דודקביץ'

את הסטטוס הארוך (מאוד) סיכם כהן בשורה חריפה במיוחד "אני בז לך, בז לתוכנית שלך, בז לעריכה המגמתית שלך, בז ליושר שלך, בז לשיקול הדעת שלך, אבל הכי הכי - אני בז לעצמי, על שהייתי שותף לתוכנית הבזויה שלך! לצערנו ה"אח" בוחר להראות רק זבל, גועל, צעקות וקללות. לאלה שיגידו "הוא יורק לבאר ממנה הוא שתה", אני אענה בפשטות: אם אני לוגם מהבאר ומרגיש שהטעם של המים שלה עכורים, אני לא יורק - אני מקיא לתוכה!".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "אנחנו מודים לגילי על השתתפותו בתכנית ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך.
מיותר לציין כי מעולם לא היתה התערבות הפקה בבחירת המועמדים להדחה."


וואלה! סלבס כתבה סטטוס חריף נגד האקס שלה ששבר לה את הלב, את האייפון ואת האגן.

בואו לרכל על הסטטוס של גילי כהן בפייסבוק של וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully