וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: קניה ווסט מאבד את זה לחלוטין

18.2.2016 / 12:24

מה עובר על הראפר הקשוח? כנראה לא משהו חיובי במיוחד, אם לשפוט על פי ההתפרקות שלו מאחורי הקלעים של תכנית המערכונים 'סאטרדיי נייט לייב'. על הכוונת: אנשי ההפקה וטיילור סוויפט. על תקן המרגיעה: קים קרדשיאן שנקראה לדגל. וואלה! סלבס ציפרלקס

צילום מסך

טיפ קטן: אם אי פעם תתארחו בתכנית טלוויזיה (מה שסביר להניח שלא יקרה, אבל היי, מותר לחלום) - אל תשכחו שברגע שמחברים אתכם לסאונד, ושכל מילה שלכם נשמעת ומוקלטת על ידי אנשי הצוות. מי שכנראה שכח את העובדה הזאת הוא קניה ווסט, שלמרות שיש לו קילומטראז' ארוך על במות ובתוכניות אירוח - עשה טעות של טירונים והשתולל מאחורי הקלעים כשהמיקרופון עליו, להנאתם הרבה של אנשי הקונטרול וכעת - של העולם כולו.

לעוד סיפורי סלבס:
תכירו: בת הזוג של השורד רון אלוף נחשפת
שלומית מלכה שוב עושה לכם נעים בלנז'רי

קניה ווסט. GettyImages
אחד אלוהינו. קניה ווסט/GettyImages

אז ווסט הגיע להתארח בתכנית המערכונים המצליחה 'סאטרדיי נייט לייב', אך רגעים ספורים לפני שהיה צריך לעלות לשידור, הוא הסתכל על הבמה ואיך לומר - לא היה מרוצה ממה שהוא רואה. מסתבר שהגודל של הבמה לא התאים לדרישות של הכוכב, מה שגרם לו לאבד את העשתונות, ולהתחיל לקלל ולהעליב את אנשי ההפקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בר רפאלי, קניה ווסט. ניר פקין
אולי הגיע הזמן להחליף את הכדורים, מאמי/ניר פקין

"תראה את החרא הזה, הורידו את הבמה שלי", אמר כשחשב שאף אחד לא שומע אותו, "גם זה, וגם טיילור סוויפט המזויפת". ווסט התייחס למאורעות השבוע שקדמו להופעתו בתוכנית, כאשר בכירים רבים בתעשית הבידור והמוזיקה התייצבו לצד טיילור סוויפט בקרב בינה לבין הראפר, שטען שהוא זה שהפך אותה למפורסמת.

קניה ווסט בטקס פרסי האופנה, יוני 2015. AP
או לעבור לטיפול במכות חשמל/AP

"אני לא מתכוון לעשות את זה, אנחנו נשבור את האינטרנט" - אמר והתכוון להבריז לאחת התוכניות הנצפות והאהובות באמריקה - בשידור חי. ווסט לא האמין איך צוות התוכנית העיז לעשות דבר כזה לאיש שהוא "חמישים אחוז יותר מפורסם מסטנלי קובריק, פיקאסו ופאבלו אסקובר! אל תתעסקו איתי!" מגלומניה, מישהו?

קים קרדשיאן + קניה ווסט. ספלאש
אולי תנסי לאזן אותו קצת?/ספלאש

הפתרון: קים קרדשיאן הובהלה אל מאחורי הקלעים במטרה להרגיע את הבעל הזועם, כך גם יוצר 'סאטרדיי נייט לייב' ואחד האנשים החזקים בתעשיית הבידור ההוליוודית, לורן מייקלס. הראפר לבסוף התרצה והשתכנע לעלות להופיע, ובכך נחסך מהרשת רגע טלוויזיוני מביך ביותר. מזל שלפחות יש ההקלטה האלמותית הזאת, למזכרת.

וואלה! סלבס מקליטה חדרים הומי אדם, כדי שזה לא שימע מוזר כשהיא מזמינה שמונה מגשים של פיצה משפחתית. עם תוספות.

מה אתם חושבים על ההתפרצות של קניה ווסט? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully