וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד זה כאן? הרכישה המוזרה של עוז זהבי

17.2.2016 / 0:06

עוז זהבי החליט שמה שטוב לכוכבי הקולנוע הגדולים בהוליווד טוב גם לו, ורכש לעצמו קרוואן מפנק בו יוכל לנוח בין טייק לטייק על סט הצילומים. בתפריט: ספה שהופכת למיטה, מטבחון ומערכת סאונד משוכללת. וואלה! סלבס דיוה

עוז זהבי. שלומי צ'יקונה,
יש מצב להכניס גם ג'קוזי? זהבי מפנק את עצמו/שלומי צ'יקונה

לכוכבים הגדולים מעבר לים יש חיים נוחים בהרבה מאלה של כוכבי הביצה המקומית. על סט הצילומים מחכים להם קרוואנים פרטים, מפנקים ומאובזרים, בהם הם נחים, משננים שורות, ובעיקר לוקחים פסק זמן לעצמם בין טייק לטייק. יש גם כוכב מקומי אחד שהחליט שאם הוא לא מגיע להוליווד, הוא יביא את הוליווד לכאן. קוראים לו עוז זהבי, והוא פינק את עצמו במתנה שווה במיוחד.

לעוד סיפורי סלבס:
גילי כהן פותח פה על "האח הגדול" יורם זק: "שקרן! אני בז לך ולתוכנית שלך"
OMG! מה קרה לפנים של טום קרוז?

עוז זהבי. אינסטגרם, צילום מסך
אוהב להתפנק/צילום מסך, אינסטגרם

זהבי החליט שהוא כוכב גדול מדי בשביל סתם לשבת עם כולם בהפסקות, ורכש לעצמו אקססורי מפנק שיעזור לו להעביר בכיף את השעות המתות על סט צילומי הסרטים והסדרות בכיכובו.

בהשראת הסדרה 'עספור', בה הוא גילם אדם שחי באוטובוס, רכש זהבי רכב מסחרי והפקיד אותו בידיהם של אנשי חברת 'עולם הקרוואנים', שיהפכו את הרכב הישן והפשוט לטריילר מהחלומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עוז זהבי. רפי דלויה
כבר קנית שלט 'נא לא להפריע' לביקורים של החברה?/רפי דלויה

אז איזה שדרוגים צפוי הכוכב לקבל? ספה מפנקת שנפתחת למיטה - כדי שיוכל לנוח ולקבל ביקורי התייחדות מבת הזוג ליהי קורונובסקי, מטבחון מאובזר - כדי שיוכל להכין לעצמו אוכל בריאותי במקום החמגשיות של ההפקה ומסך טלוויזיה עם מערכת סאונד מתקדמת - כדי שיוכל לצפות בעצמו, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבלת השראה מהסדרה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז כמה יעלה כל התענוג הזה אתם שואלים? סיפור של 100,000 שקלים - לא כולל הרכב עצמו, אותו רכש הכוכב בנפרד לפני סשן השדרוגים והשיפוצים. טריילר החלומות של זהבי אמור להיות מוכן כבר בשבוע הבא, כך שאם אתם רואים את הכוכב נוסע ברכב מסחרי ענק ומשודרג - תדעו שהוא כנראה בדרך לעוד סט צילומים וסעו אחריו - אולי תזכו להיות ניצבים בעונה הבאה של 'גוני ואבירי הגליל'?

וואלה! סלבס חולמת לעלות על קרוואן ולעשות טיול שווארמות מסביב לעולם.

מה אתם חושבים על הרכישה של עוז זהבי? דברו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully