וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה איילת זורר?

5.2.2016 / 0:02

השחקנית האהובה עמדה השבוע במרכזה של שערוריה, הנוגעת למראה החיצוני שלה. אז אחרי שהוחלפה בקמפיין על ידי אסתי גינזבורג בטענה שהיא נראית פחות טוב מבעבר, וואלה! סלבס היתה חייבת לבדוק: איך השתנתה איילת זורר עם השנים? צפו

אימג'בנק GettyImages

איילת זורר נולדה לפני 46 שנים בתל אביב, וכבר אז הבינה שהעיר הזאת קטנה עליה. עוד לפני שפרשה להוליווד היא החליפה אותה במושב הפסטורלי מכמורת, שם גרה בבגרותה.

עם ישראל התוודע לשחקנית היפיפייה בסדרה האלמותית 'פלורנטין', ומשם הדרך לקריירה מבטיחה היתה סלולה. כשסטיבן שפילברג חיפש שחקנים ישראלים לסרט 'מינכן', הוא לא ידע שהוא עתיד ללהק את מי שבעתיד תהיה אחת הנציגות המרשימות של ישראל בעיר הסרטים הגדולה.

אז מה שטוב לישראלים טוב גם לאמריקאים, וגם הם התאהבו בשחקנית בעלת היופי המיסתורי. הקריירה ההוליוודית של זורר היא מהמצליחות ביותר של שחקנית ישראליות מעבר לים, אחרי שכיכבה בסרטים כמו 'מלאכים ושדים' לצידו של טום הנקס וכאמא של סופרמן בסרט 'סופרמן: איש הפלדה'.

בתחילת השבוע התפוצצה פרשת התביעה של איילת נגד חברת האופנה, שהחליפה אותה באסתי גינזבורג, בטענה שעברה שינוי לרעה במראה החיצוני. וואלה! סלבס לא ממש הבינה על מה לעזאזל הם מדברים ויצאה לבדוק: איך השתנתה איילת זורר עם השנים? צפו בשינוי של השחקנית שעושה לנו כבוד בהוליווד, ותבינו שיש כמה חבר'ה ב'גולברי' שכנראה זקוקים לבדיקת ראייה.

לעוד מתיחות פנים: ג'סיקה אלבה| מוניקה בלוצ'י| דיוויד בואי| אן הת'וואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully