וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה דיוויד בואי עם השנים?

וואלה! סלבס

15.1.2016 / 2:01

העולם הרכין ראש השבוע, כשהמוזיקאי המוערך דיוויד בואי הלך לעולמו בגיל 69. כדי לחלוק לו כבוד אחרון, וואלה! סלבס קיבצה תמונות של האומן הצבעוני מתקופות שונות, ומציגה בפניכם את השינוי שעבר עם השנים. אז איך השתנה דיוויד בואי? צפו. וואלה! סלבס נפלה ממאדים

אימג'בנק GettyImages

דיוויד בואי נולד בשנת 1947 בעיר הבריטית לונדון. כשהיה בן 15 נקלע לקטטה עם חבר טוב, שנתן לו אגרוף בעין השמאלית. כתוצאה מהמכה בואי הפך לעיוור צבעים בעין אחת מצד אחד, אבל קיבל את הסמל המסחרי שלו מצד שני - אודות לאישון שהתרחב ולא חזר לעצמו מאז. איך אומרים, בכל רע יש קצת טוב, הא?

בואי לא סתם קיבל את הטייטל המחייב 'הזיקית של הרוקנרול', וזאת אודות ליכולת הוירטואוזית שלו לשנות את מראהו החיצוני ללא הרף בכל שנות פעילותו.

הקריירה המוזיקלית שלו נפרשה על פני חמישה עשורים, והוא זכה להוקרה רבה בתעשיית המוזיקה העולמית, אודות לשילוב תחומי אומנות שונים ורבים ביצירותיו. אין ספק משעבר להיותו מוסיקאי מוכשר, דיוויד בואי היה קודם כל אומן.

בתחילת השבוע (ב') נפרד העולם מהמוזיקאי האהוב, שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. כדי לחלוק לו כבוד אחרון, וואלה! סלבס נכנסת יחד איתו למכונת הזמן ובודקת: איך השתנה דיוויד בואי עם השנים? צפו בשינוי של הכוכב העליון. יהי זכרו ברוך.

לעוד מתיחות פנים: אן הת'וואי| קלייר דיינס| סופיה ורגרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully