וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה המוגזמת של מריה קארי

1.2.2016 / 15:36

גורי פילים, מטס אווירי, תזמורת מיוחדת, זיקוקי דינור ופסל ענק בדמותה – כך תראה חתונתה העתידית של הדיווה מריה קארי, שמתכננת בימים אלו את היום המיוחד בו תינשא למיליארדר ג'יימס פקר. וואלה! סלבס מוגזמת

מריה קארי. GettyImages
פסל ענקי? יש! טיגריס? יש! מריה קארי וג'יימס פקר/GettyImages

כמו הקריירה שלה, הבגדים שלה, הקליפים ותוספות השיער שלה - נדמה שגם החתונה של מריה קארי עומדת להיות מוגזמת במיוחד. אחרי הכל, מדובר בדיווה מהגיהנום.


כזוכר, רק לפני שבועיים מריה קארי אמרה "איי דו" למיליארדר ג'יימס פקר אחרי שמונה חודשים של מערכת יחסים אינטנסיבית, שכללה בעיקר נסיעות מסביב לעולם, 2 ביקורים בישראל ומפגשים נוצצים עם בני משפחת נתניהו. עכשיו, אחרי שהזמרת חשפה את טבעת האירוסין הענקית, השווה 35 קארט, היא מתכננת את מה שעתיד להיות אחת החתונות המושקעות והמוגזמות שידע עולם הפופ.



רוצים עוד חדשות חמות?
צרות של עשירים: תביעת הענק של אייל גולן
לא תאמינו מי עומד להיכנס לבית 'האח הגדול'
ציפורה אהרון חוגגת יום הולדת. דודו מבריז

מריה קארי. GettyImages
זו אני. קוקטית וצנועה/GettyImages

הצהובון "WOMANS DAY", מפרסם שהזמרת רוצה הכל בחתונה שלה. מה זאת אומרת הכל? ממתקני שעשוע, זיקוקי דינור, פילים ואפילו פסל ענק של עצמה ביום הגדול. כזאת היא, קוקטית וצנועה.


מקורב לזמרת מספר שהיא רוצה "מתקני קרנבל, וקרקס ענק עם גורי פילים, טיגרסים לבנים, אמני ג'גלינג, אקרובטים וליצנים. יהיו שם זיקוקי דינור, תזמורת והיא רוצה גם מטס אווירי ביום הגדול שלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מריה קארי. GettyImages
מה בסך הכל ביקשתי? קרפצ'יו עשוי מבשר גופה של אריאנה גרנדה?/GettyImages

המקורב, ששפך פרטים רבים על החתונה, סיפר שאחת מגולות הכותרת באירוע הצנוע והדל של קארי יהיה פסל ענק בדמותה כבתולת ים שיבנה במיוחד לאירוע המיוחד.

אז אמנם האירוע הגדול נראה כמו מסיבת ענק נרקסיסטית במיוחד, אבל מסתבר שלמריה יש גם הפתעה מיוחדת לבעל העתידי - היא מתכננת לשיר לו גירסה מיוחדת של להיטה הגדול We Belong Together. הלוקיישן, לפי מספר אנשים, יהיה כנראה באיי הבהאמה באחוזה משפחתית, למרות שאתר אחר מדווח שהחתונה בכלל תערך באירוע אינטימי באתר נופש בריף דולפינים באוסטרליה. "הלוקיישן מדהים שם והיא רוצה להשתמש במטוסים הפרטיים של ג'יימס להטיס את האורחים בפנים", סיפר המקורב.


וואלה! סלבס רוצה לערוך את חתונתה העתידית באירוע ראווה מיוחד בפלאפל המקומי בנס ציונה שם השיכור העירוני יערוך את החופה



בואו לרכל על החתונה המוגזמת של מריה קארי בפייסבוק של וואלה! סלבס

מריה קארי. ספלאש
איפה הדולפינים המזמרים שביקשתי?!/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully