וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות של עשירים: תביעת הענק של אייל גולן

שי ארזואן, יוסי אלי

1.2.2016 / 10:38

הזמר שוב מגיע לכותלי בית המשפט, אבל הפעם לא מדובר בתביעת לשון הרע או בהסתבכות עם נערות - הפעם מדובר באיש מקצוע שלא התקין כראוי את שלוש (!) הבריכות בביתו ברחובות. אז על איזה סכום תובע גולן? וואלה! סלבס טובעת

צילום: ששון משה, יח"צ

לאייל גולן לא נמאס מעורכי דין ומכותלי בית המשפט. אחרי שהסתבך בפרשת המיסים, פרשת 'משחקי חברה' ואף תבע את כל מי שניסה להכפיש את שמו בדרך (כולל אחינועם ניני) - כעת הוא מגיע שוב לבית המשפט, אבל הפעם מדובר בסיפור אחר לגמרי.

לעוד סיפורי סלבס:
לא תאמינו מי עומד להיכנס לבית 'האח הגדול'
דודו אהרון עושה סולחה עם אמא

מהכרם עד קיסריה. אביב חופי
שחייה לילית מישהו? אייל/אביב חופי

כעת, הגיע כתב תביעה מעורכי הדין של גולן גם לשולחנו של מי שהתקין בריכות בביתו ברחובות. כן, אתם קוראים נכון: לא בריכה אחת, לא שתיים - שלוש בריכות הותקנו בביתו של הזמר המפורסם (בריכה לכל ילד?).

אז חברות 'סופר ספא' ו'סופר פולס' הוזמנו לבצע את העבודה בביתו של הזמר, אממה, פחות משנה מהתקנת הבריכות, החלו להופיע סימני נזילה באיזור הבריכה, וגולן הבחין ב"ירידת מים, שקעים בקירות הבריכה, רטיבות באיזור המדרגות והספסל הקרובים לבריכה ובפסיפסים ואריחים שנפלו מדפנות הבריכה". טרגדיה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
163 אלף. בקטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשפנה גולן אל החברה בבקשה שיתקנו את הליקויים, לא קיבל את המענה הראוי, לדבריו. הוא נאלץ להזמין איש מקצוע חיצוני וכעת הוא תובע את החברה על לא פחות מ-163,000 ש"ח. זה כמובן, לפני פיצוי על עוגמת הנפש - כי מישהו צריך לשלם על כך שליאן הקטן לא היה איפה להשתכשך בקיץ.

עו"ד שחר כהן ממשרד כהן ושות' המייצג את 'סופר ספא' מסר בתגובה:

"סופר ספא בע"מ מעולם לא התקשרה עם ליאם הפקות בהקשר להקמת בריכות. המדובר בהטעיה חמורה אשר יש בה לפגוע באופן הרסני בשמה הטוב של מרשתי . סופר ספא אכן התקשרה עם ליאם הפקות לצורך הקמת ג'קוזי בביתו של הזמר אייל גולן אשר הוקם לשביעות רצונו - ולצורך זה בלבד. קשירת שמה של מרשתי בעסקה שהיא לא צד לה -חוטאת לאמת. יודגש כי נציג מטעם ליאם הפקות ביקש סיוע באיתור חברה העוסקת בהקמת בריכות ומרשתי נעתרה לבקשתו ומסרה כי חברת " סופר פולס" עוסקת בתחום הנדרש. אלה הם פני הדברים כהווייתם – הא ותו לא!!!

סופר פולס אינה חברת בת של סופר ספא ואינה קשורה לסופר ספא בשום צורה ודרך. הדברים כאמור יתבררו בבית משפט וראוי יהא לפרסמם לשם עשית הצדק עם מרשתי."




וואלה! סלבס תבעה גם את מתקין הבריכות שלה - לא הגיוני שאיך שהיא נכנסה לבריכה כל המים יצאו.

מה אתם חושבים על התביעה החדשה של אייל גולן? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully