וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי כהן נגד האח הגדול: "רק אני ואתה יודעים מה קרה שם"

28.1.2016 / 15:44

עוד לא חלף שבוע מההדחה של גילי כהן, ועכשיו, כפי שהבטיח - הוא פותח את הפה על האח הגדול ורומז שהיתה שם עריכה מגמתית וכי היתה התערבות של ההפקה בהדחה. וואלה! סלבס מודחת

צילום מסך

זוכרים שרק לפני פחות משבוע גילי כהן פרסם סטטוס שבו הוא מבטיח כי בקרוב יפתח את הפה על כל מה שקרה בבית האח הגדול? אז זהו, שהרגע הזה הגיע, כי עכשיו כהן פותח ג'ורה על ההפקה. איך? כמובן בדרך בה התפרסם - סרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו.

בסרטון החדש שעלה, פונה כהן למעריצים שלו ושואל "למה לא סימסתם לי? למה?", אך מיד לאחר מכן הוא גם עונה להם, "בינינו, אחרי שצפיתי בתכניות הערוכות בערוץ 2, גם אני לא הייתי מסמס לעצמי. אמא שלי לא סימסה לי ובצדק!
ראיתם לאן הגעתי? לגן ילדים, באמא שלי, היה חסר היו מכניסים לי את דורה וטל מוסרי שינחה את כל זה".

רוצים עוד רכילות?
החכם מאיר: "דודו אהרון לא מדבר עם ההורים שלו חצי שנה"
הקריירה החדשה של אסתי גינזבורג

גילי כהן. צילום: ינאי יחיאל,
פותח פה. גילי/צילום: ינאי יחיאל

בהמשך סיפר כהן כי הוא, "שלם עם כל מה שעשיתי. לא הייתי מחליף שום דבר, התנהגתי כמו שרציתי להתנהג, באחראיות. הייתי הבן אדם הכי בוגר בבית - שהיה צריך לתת בראש, נתתי, כשהיה צריך להצחיק - הצחקתי.

אם חשבתם שכאן נגמר הסרטון, אז אתם טועים, כי כהן החליט להבהיר לצופים שלו בדיוק מה קרה מאחורי הקלעים, "אם כבר דיברתי על הביג ברדר, אז אח גדול תסתכל אלי, תסתכל לי בלבן של העיניים - רק אני ואתה יודעים מה קרה שם, למה קרה ואיך קרה ובשביל מי הכל קרה. אני שמח שהחלטת להשאיר את מה שאמרתי לך בחדר שלך, להשאיר אצלך, ליהנות מזה לבד ולא לחלוק עם עם ישראל", אמר והמשיך, "חשבתי שאני נכנס לחדר של האח - מסתבר שנכנסתי לחדר של כומר. הכל טוב ויפה הזמן יעשה את שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גילי כהן + גיל אלמוג + האח הגדול. עידו שחם
התערבות הפקה? גילי וגיל/עידו שחם

כהן המשיך לפתוח את הפה נגד ההפקה ואמר, "מי שצריך לדעת איך הייתי - יודע, זה האח הגדול והאנשים בחדרי העריכה שלו. תקראו לי בכיין וממורמר, אז תאמינו לי שאני מאושר אני מאושר אין לכם מושג כמה, כי אנשים יודעים וקראו. תנתחו את ההדחה, מתי יצאתי מהבית, עם איזה אנשים עמדתי להדחה ויצאתי - תעשו אחד ועוד אחד כמו שאמרתי; יצא לכם שתיים - סאלאמתק. יצא לכם שתיים ורבע - תבינו שואלי היה פה משהו".

וואלה! סלבס תמיד טענה שעורכים אותה ומוסיפים לה איזה 20 ק"ג למשקל.

מה דעתכם על הדברים של גילי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully