וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשמיים: הטיסה של קלואי קרדשיאן ביצעה נחיתת חירום

13.1.2016 / 10:02

האחות ההורסת למשפחה הטראשית בסך הכל רצתה להגיע לניו יורק לצורך צילומים, אבל דרמה על המטוס גרמה לו לבצע נחיתת חירום ולנחות בלאס וגאס, מה שהכניס את הקרדשיאן לפאניקה מאחר ושם אין לה מאבטחים. וואלה! סלבס עפה על עצמה

קלואי קרדשיאן. GettyImages
קלואי קרדשיאן/GettyImages

על דבר אחד אין עוררין: החיים של משפחת קרדשיאן הם ללא ספק דרמה אחת ארוכה, מתמשכת ומייגעת. כן, גם כשהן לא עובדות בליצור פרובוקציות, דרמות וסנסציות - איכשהו הגורל תמיד מציב אותן בסיטואציות מלחיצות ודרמתיות. או כמו שמישהו חכם פעם אמר, "קארמה היא מה זה כלבה".

הפעם, היה זה תורה של קלואי קרדשיאן להיות במרכזה של דרמה בעל כורחה, לאחר שטיסה בה היתה - נאלצה לבצע נחיתת חירום ולנחות בלאס וגאס במקום בניו יורק. אללי.

רוצים עוד רכילות?
היחסים עם יהודה, ההשוואה לבר - שלומית מלכה עונה
מוש בן ארי ובת הזוג בדרך להודו. צפו

קלואי קרדשיאן. GettyImages
קלואי קרדשיאן/GettyImages

הדרמה, שהתרחשה לפני מספר ימים, קרתה בטיסה 256 של חברת אמריקן איירליינס, שיצאה מאל איי לניו יורק - שם היתה אמורה הקרדשיאן להצטלם לתכנית הבוקר. אממה, ריח של עשן בקוקפיט, הכריח את הטייס לשנות את המסלול ולבצע נחיתת חירום בלאס וגאס.

אם חשבתם שהקרדשיאן דאגה לשלומה ולשלום הטייסים, או חס וחלילה היתה מודאגת מהעובדה שלא תגיע לתכנית הבוקר - אתם טועים, שכן הדאגה היחידה שהיתה בראשה של כוכבת הריאליטי הוא דווקא העובדה שבלאס וגאס אין לה שירותי אבטחה. או במילים אחרות: היא טרף קל לצלמי הפפראצי והמעריצים שיזהו אותה בשדה ויקפצו עליה מבלי שיהיה אף אחד שיגן עליה. זה מה שקורה למי שלא לוקח את המטוס הפרטי, בובה.

בדרכה מהסלון אל השירותים, וואלה! סלבס נאלצה לעשות נחיתת חירום במקרר.

מרחמים על קלואי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully