וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטפופ: ליידי גאגא והארוס מקיימים יחסי מין ומצלמים

10.1.2016 / 11:15

ארט פופ? ליידי גאגא איישה את עמדת העורך במגזין V לכבוד כך הוציאה לא פחות מ-16 שערים שונים, כשהבולט שביניהם היה השער בו היא מצולמת בעירום עם ארוסה, לאחר שקיימו יחסי מין על קנבס וואלה! סלבס מאוהבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה להסתיר? ליידי גאגא וטיילור קיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת 2016 התחילה ואין דרלך טובה יותר לפתוח אותה עם סנסציה חדשה מבית היוצרת של ליידי גאגא, שהחליטה לפתוח אותה בבאנג! אחרי הכל מדובר באישה שכולה פופ ארט אחד מהלך.

הזמרת, שנענתה להצעת מגזין האופנה הנחשב V, והתייצבה לערוך את המגזין. כחלק מכך, שיחררה הזמרת 16 שערים שונים של המגזין. בין שאר האורחים שלקחו חלק בפרויקט, ניתן היה למצוא את קרל לגרפלד, הדי סלימן, עורכת האופנה איזבלה בלאו ועוד. אם לא די בכך, גאגא אף בחרה לשים את כלבתה האהובה אסיה, שזכתה לככב על שער המגזין.




רוצים עוד חדשות חמות?
חיכה לה: עמר קינן ותמיר ויצמן שוב יחד
עודד אמר להניח תפילין: עודד מנשה מתחזק
מי אבא של שלישית "מה קשור"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם כל הכבוד לאורחים המפורסמים, נראה שהשער שגרם לתהודה רבה, היה השער בו מצולמת אם כל המפלצות ביחד עם ארוסה, השחקן טיילור קיני, כשהם מצלמים את עצמם סלפי מול המראה- בעירום מלא! רגע, כי יש לזה גם תוספת. מתברר שהסלפי המדובר, צולם רגע לאחר שהשניים קיימו יחסי מין סוערים על בד קנבס שעליו צבעי גוף.

אם תהיתם למה צבעי גוף, אז התשובה היא - אותם צבעי גוף הם חלק מיצירות האומנות שהשניים עבדו עליהם, כך שבתוך דפי המגזין אפשר לראות ציור צבעוני במיוחד שנעשה על ידי השניים במה שהגדר כ"ציור באצבעות למבוגרים בלבד". בשפה אחרת: השניים קיימו יחסי מין על הקנבס בזמן יחסי המין שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אתם אומרים? יפה לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גאגא ציינה שהרעיון הארטיסטי, היה דווקא של ארוסה, " מאז שנפגשנו לראשונה, טיילור צבע, צייר ואייר על כל כולי" ככה חשפה בטור העורך שלה, "לפני שנים רבות גרנו בסתר בדירה בסאן דייגו, מעולם לא היו לנו נעליים על רגלינו והוא אמר לי שהוא יאהב לצייר אותי ערומה על קנבס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאגא ואסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון יצא לפועל רק לאחרונה, כאשר לגאגא היה רעיון איך לשלב את האומנות עם מטרה חשובה, "שאלתי אותו אם הוא ירצה לשתף איתי פעולה לגייס כסף למען העלאת המודעות למחלות נפש ומיד הוא החזיר לי את הרעיון שהוא העלה אז". בהמשך, גאגא אף חשפה את תהליך היצירה של הציור, "עשינו אהבה על הקנבס ביום ראשון בבוקר בשיקגו, עשינו אהבה באמצע כאוס, עשינו אהבה ודיברנו על ירי. עשינו אהבה בזמן שיש פעולות טרוריסטיות, ודיברנו איך ליבם של אנשים בכל העולם כואב וסובל כאשר הם עדים לעליה באלימות ברחבי העולם. עשינו אהבה למרות האלימות".


וואלה! סלבס ציירה ציור ענק כאשר במקום צבעים היא השתמשה בטחינה, עמבה וסחוג.




בואו לרכל על יצירת האומנות של גאגא וטיילור קיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעשה פרצוף למצלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד שער של גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבט: פיירסלס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully