וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכה לה: עמר קינן ותמיר ויצמן שוב יחד

וואלה! סלבס

10.1.2016 / 10:30

לא היה ברור אם תמיר ויצמן חיכה לעמר קינן שתסיים את ההרפתקאה שלה בבית 'האח הגדול' ותחזור לזרועותיו - אבל בסוף השבוע האחרון השניים עשו את ההופעה הפומבית הראשונה שלהם והראו לכל הספקנים שהם חזק בזוגיות. וואלה! סלבס קאמבק

עידו לשם

וואלה! סלבס אוהבת לעקוב אחרי מתמודדי 'האח הגדול' גם אחרי שהם יוצאים מהבית, סתם ככה כי בשלב שהם מודחים -היא כבר סטוקרית שלהם. אבל המקרה של עמר קינן עניין אותה במיוחד: אחרי שחשפה כאן לראשונה כי לקינן יש חבר שמחכה לה מחוץ לבית בנווה אילן, היא היתה חייבת לבדוק: האם הם חזרו אחת לזרועות השנייה אחרי ההדחה, או שהשהייה הקצרה בבית החזירה אותה לסטטוס רווקה?

לעוד סיפורי סלבס:
עודד אמר להניח תפילין: עודד מנשה מתחזק
לא תאמינו איך קרא אביב גפן לבן שלו

עמר קינן, תמיר ויצמן. ניר פקין
ושוב אתכם. עמר ותמיר צמודים/ניר פקין

אז כעת, שבוע אחרי ההדחה המוקדמת והמפתיעה של עמר מבית האח, ניתן לומר בוודאות: היא ותמיר ויצמן ביחד, חזק. השניים הגיעו יחד בסוף השבוע האחרון (ה') לחגיגות בר המצווה שארגנה אירית רחמים, ודגמנו לצלמים זוגיות פוטוגנית וצמודה מתמיד. אז לכל הגברים שציפו לפגוש את קינן בבר בו היא עובדת ולנסות עליה משפט פתיחה, כדאי שתשכחו מזה, כי לא רק שקינן מחוץ לשוק, היא כנראה גם לא תצטרך לעבוד בזמן הקרוב - מאחר וויצמן הוא איש עסקים אמיד. מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמר קינן, תמיר ויצמן. ניר פקין
ד"ש לעומרי/ניר פקין

אז מה נשאר לכם בעצם? רק לעקוב אחריה באינסטוש, ולקנא בטיולים המשותפים ובמקומות האקזוטיים בהם יבקר הזוג, שבשלושה חודשי זוגיות בלבד לפני כניסתה לבית כבר הספיקו לקפוץ לשלושה טיולים מעבר לים: לונדון, שם ביקרו בלא מעט חנויות אופנה ורכשו בגדים יוקרתיים, אמסטרדם - שם חנך ויצמן את מלון 'W' שבבעלות משפחתו, וברלין - שם צפו בהופעה של מדונה. מישהו אמר גוד לייף ולא קיבל?

וואלה! סלבס סגרה את האינסטוש שלה על סעיף חוסר עניין לציבור.

רוצים לאחל מזל טוב לעמר קינן על הקאמבק לבן הזוג? אחלו בפייסבוק

עמר קינן, תמיר ויצמן. ניר פקין
צופה עדיין בערוץ 26?/ניר פקין
עמר קינן, תמיר ויצמן. ניר פקין
אז לאן הטיול הבא?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully