וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראטה קיד: העבר האלים והפלילי של שי חי

מסתבר שאמנות הלחימה לא נשארה רק בסטודיו של שי חי: אמן הלחימה, מבית 'האח הגדול', היה מעורב בקטטה, שהגיעה לבית המשפט, שאף הטיל עליו ביצוע עבודות שירות. אחותו של שי: "אח שלי בן אדם טוב, אם השתמש באלימות זה רק כי מישהו התקיף אותו" וואלה! סלבס ואן דאם

שי חי ב"האח הגדול" 2016/קשת

שי חי נכנס לבית 'האח הגדול' על תקן אמן לחימה שלמד אצל מאסטר קיוהידה שינג'ו מאוקינאווה (ואף מילה על מיסטר מיאגי), אבל האם היכולות הפיזיות שלו הצליחו לסבך אותו גם מחוץ לכותלי הסטודיו שלו? מסתבר שכן. ובגדול.

לעוד סיפורי סלבס:
מיס קולומביה בדרך להיות כוכבת פורנו?
מי תובע את כריס מרטין על דריסה מכוונת?

שי חי. יואב דודקביץ'
הסתבך? שי חי/יואב דודקביץ'

אז מסתבר שעובדת היותו של שי חי אומן לחימה מוכר, גררה הרבה תגובות ברחוב - עד כדי כך שהיו אנשים שרצו לבדוק מי יותר חזק ממי, כך מספרת אחותו, גלי חי: "היו ניגשים אליו ברחוב ואומרים: 'אתה שי חי מהקרטה? אתה חושב שאתה חזק? בוא אני אראה לך מה זה חזק! ברוב המקרים הוא פשוט היה מתעלם ועובר לצד השני של המדרכה". ברוב המקרים, פרט למקרה הבא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כדאי להסתבך עם התלמיד של מיסטר מיאגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחת הפעמים, כך מספרת גלי, ניגש מישהו לשי והחל להקניט אותו ואף תקף אותו פיזית. לדבריה, שי הרגיש שהוא נמצא בסכנה ממשית, עד שלבסוף החליט ליישם מה שלמד אצל המאסטר, ואיך לומר בעדינות - פוצץ אותו מכות.

המקרה הזה אירע לפני תשע שנים ואף הגיע עד לכתלי בית המשפט - שם נתבע שי חי על ידי הבחור המוכה, והוטלו עליו מספר חודשי עבודות שירות. אגב, אם אתם שואלים, את עבודות השירות שלו, ביצע חי בבית אבות, שלפעמים זה עדיף על בית 'האח הגדול'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנהג בהתאם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, השאלה הנשאלת היא: כיצד בהפקת התכנית הסכימו להכניס לכתלי הבית בחור עם עבר אלים ופלילי כמו של אמן הלחימה המקועקע? גם לכך יש תגובה.

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "טרם כניסתו לבית שי הסביר להפקה את פרטי המקרה, שהתרחש לפני כתשע שנים. מדובר באירוע חריג בעברו של שי, עליו הביע חרטה ואף שילם את חובו לחברה. לאור כל זאת, ההפקה מצאה כי אין כל מניעה להשתתפותו בתכנית".

וואלה! סלבס פינטזה בצעירותה על שלישיה עם מיסטר מיאגי ומאסטר ספלינטר.

מה אתם חושבים על העבר של שי חי? הגנה עצמית או תקיפה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully