וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס קולומביה בדרך להיות כוכבת פורנו?

23.12.2015 / 13:21

היא אמנם לא קיבלה את הכתר של מיס יוניברס, אבל אם היא תסכים להצעה המפתה שקיבלה - היא תוכל להפוך בין לילה למיליונרית וכוכבת פורנו לוהטת במיוחד. האם היא תסכים? וואלה! סלבס כחולה

פדיחה בשידור חי בתחרות מיס יוניברס 2015/סיפור בדקה

אומרים שכשדלת אחת נסגרת - אחרת נפתחת, ונראה שזה בדיוק מה שקרה למיס קולומביה, אריאדנה גוטיירס, רגע לאחר שהפסידה את הכתר למיס פיליפינים. זאת כמובן, אם היא תסכים להצעה הנדיבה שקיבלה בימים האחרונים.

אחרי שהכתר נלקח ממנה בבושת פנים, לאחר שכבר הונח על ראשה, נראה שבקרוב מאוד, תהפוך המלכה המושפלת למלכה אחרת - מלכת הפורנו, זאת במידה ותסכים להצעה שקיבלה ממלך הפורנו סטיב הירש.


רוצים עוד רכילות?
הומו, עבריין: ההסתבכות הפלילית של ברק אדרי
כל העולם בחתונה של אסף אטדגי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והזוכה היא../מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שהיא יושבת בבית ובוכה על מר גורלה, קיבלה גוטיירס מכתב מהירש, שחולש על תעשיית הפורנו, בה הוצע לה להפוך לכוכבת פורנו ולקבל בתור התחלה - סכום של מיליון דולרים, ומי יודע, אולי להפוך לכוכבת פורנו הכי גדולה בעולם.

במכתב שנשלח אליה, נכתב על ידי הירש, כי השם שרוב האנשים זוכרים הוא וונסה וויליאמס", כתב כשהוא מציין שהסיבה לכך היא תמונות העירום המפורסמות שלה. אם זה לא ישכנע את מיס קולומביה, הוסיף מלך הפורנו כי, "קלטות סקס שהפצנו הזניקו קריירות של כוכבות כמו קים קרדשיאן, פמלה אנדרסון ורבות אחרות". משכנע, לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נורא מאמי, תעשי איזה סרט שניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כל אלו לא מספיק משכנעים, הירש ממשיך ומבטיח לגוטיירס כי הוא גם נותן לה את האפשרות לבחור את הפרטנרים שלה, שיככבו איתה בקלטת . עכשיו היא בטוח תסכים, לא ככה?

וואלה! סלבס קיבלה הצעה לככב בקלטת סקס. בתור ערימת החציר עליו הכוכבים עושים את האקט המיני.

מה דעתכם על ההצעה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully