וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, מריבות ואביבית בר זוהר: עומרי בן נתן פותח הכל

מאור בן הרוש

22.12.2015 / 0:01

רגע לפני שהוא נכנס לבית, התיישב אחד הדיירים היותר לוהטים לשיחה צפופה עם וואלה! סלבס - אז מה הוא חושב על סקס מול המצלמות, על אביבית בר זוהר וכמובן על הפרסום. וואלה! סלבס רואה הכל

עריכה: מאיה בן ניסן

לידיעת הגולשת אביבית בר זוהר, אם את ביום טוב - אולי עדיף שלא תצפי בכתבה הזו. אחרי הכל, הדייר החדש בבית 'האח הגדול' לא ממש מתלהב מהיופי שלך, שלא לומר די נעלב כששואלים אותו אם את הטעם שלו.

כמדי עונה, רגע לפני שהם נכלאים בבית הכי מפורסם במדינה - וואלה! סלבס פגשה את אחד המתמודדים, שעל כניסתו היא דיווחה לכם כאן לראשונה, במלון חדרו שבנווה אילן, שם הסתגר מספר ימים לפני הכניסה לבית.

עומרי בן נתן. דייב שחר
סקס מול המצלמות?/דייב שחר

בן נתן, למי שלא מכיר, נחשב לפלייבוי תל אביב טיפוסי, שמבלה לא מעט במועדונים, וכמובן אוהב את בנות המין החזק. לכן, כשנשאל האם הוא שוקל את האופציה של סקס מול המצלמות - ענה בן נתן שהוא לא יכול להתחייב על כך, "אין לדעת מה יוליד יום", ענה, "אני לא יכול להגיד לך כן ואני לא יכול להגיד לך לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומרי בן נתן. אינסטגרם, אתר רשמי
לא שולל/אתר רשמי, אינסטגרם

ובכל זאת, איזו בחורה יכולה לכבוש את ליבו ולגרום לכם לרייר על סצנת סקס בפריים טיים? אז נראה שכל מי שמזכירה את אביבית בר זוהר - מחוץ לתחום. "ככה אתה מצייר אותי?", הגיב בן נתן בזלזול כשנשאל האם אביבית היא הטייפ שלו. אז מי כן? "קודם כל אם היא לא תאתגר אותי אינטליקטואלית, אמנם היופי שלה יכול למשוך אותי, אבל יופי שאתה תקוע איתו שלושה ווחצי חודשים עם כל הכבוד, יפה ככל שתהיה - זה לא יעשה את העבודה".

וואלה! סלבס מזמינה את עומרי להיות תקוע איתה בחדר שלוש וחצי שניות - נראה כמה הוא גבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות. אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully