וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להתנהג בהתאם: הדיירים בבית 'האח הגדול' נחשפים

8.12.2015 / 11:58

עורך דין ומאמן סקי מים חתיך, אמא ובת שלא התראו תקופה ארוכה ודוגמנית לוהטת במיוחד – הדיירים החדשים שהולכים לככב על המסך שלכם בעונה החדשה של 'האח הגדול' נחשפים. וואלה! סלבס ספויילר

צילום מסך

אחרי שראש הממשלה חשף את זהותו של ראש המוסד, נראה שהסוד הכי שמור בימים אלו במדינת ישראל הוא - מי הם הדיירים שממש בעוד מספר ימים יכנסו לבית מרושת מצלמות, יופיעו על מסך הטלוויזיה שלכם ולא ירדו ממנו בחודשים הקרובים. או במילים אחרות: מי הם הדיירים החדשים בבית האח הגדול?

עומרי בן נתן. אינסטגרם, אתר רשמי
נא להתנהג בהתאם! עומרי בן נתן/אתר רשמי, אינסטגרם

למרות מעטה החשאיות, וואלה! סלבס לא הצליחה להתאפק, וחושפת בפניכם את זהותם של כמה מהדיירים החדשים בבית 'האח הגדול' ובלבבות שלכם. זהירות, ספויילר.

לעוד סיפורי סלבס:
לא תאמינו איך קראו קים וקניה לבן שלהם
היוש הדוד ג'סי: ג'ון סטאמוס בעירום

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עומרי בן נתן. אינסטגרם, אתר רשמי
הורס. בן נתן/אתר רשמי, אינסטגרם

אם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון, בקרוב מאוד תפגשו בדייר לוהט במיוחד שעומד להיכנס לבית בנווה אילן ושמו עומרי בן נתן. עומרי נחשב לפלייבוי ידוע בסצינת חיי הלילה של תל אביב, זאת במקביל לתואר עורך הדין שהוא אוחז בו. על פי גורמים בהפקה, בן נתן עתיד מיועד להיכנס לנעלי הגבר ההורס שישחק בלבבות הבנות בבית. איך הוא מתחזק את הגזרה הזאת אתם שואלים? הרבה אימוני סקי מים, ספורט בו הוא גם מאמן. יאמי.

אם כל זה לא מספיק לכם, עומרי הוא גם אח תאום זהה, מה שאומר שבזמן שהוא יהיה סגור בבית המצולם, אתם תוכלו לחפש (ואולי גם למצוא) מישהו שנראה בדיוק כמוהו. למה גם האח התאום לא נכנס לבית אתם שואלים? מקורבים מספרים שככל הנראה עוד נפגוש את התאום לאורך העונה, ככל הנראה במהלך משימה סודית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. בן נתן לוהט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי זה מי? התאומים בן נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגברים (הסטרייטים) שביניכם אל חשש, לא רק לנשים יהיה על מה להסתכל בעונה הזאת, אלא גם לכם, מאחר ובהפקה דאגו לסדר לכם דוגמנית לוהטת במיוחד שתכנס לבית ותעשה לכם נעים בעיניים כשתשכשך בהוט טאב. אם אתם חייבים לדעת, קוראים לה עמר קינן, ולצערכם היא תפוסה חזק לבן זוג הורס לא פחות, העונה לשם תמיר ויצמן, שסביר להניח מוכר לכם מאחר והוא איש עסקים מפורסם וגם הגיס של מיכל הקטנה.

עמר קינן. אינסטגרם, אתר רשמי
הורסת/אתר רשמי, אינסטגרם

אז אמנם בן נתן יספק תאווה לעיניים, אך הוא לא הגימיק הגדול של העונה. את המשבצת הזו, איישו השנה המלהקים בהשראת צופית גרנט: לבית יכנסו אם ובתה, אבל לא בסטייל של יוסי ועינב בובליל האוהבים והקרובים. הפעם, מדובר על אמא ובת שלא התראו זמן רב, כנראה בעקבות משבר ביחסים. מדור חיפוש קרובים, מישהו?

מקשת נמסר בתגובה: "איננו נוהגים להגיב לשמועות בנוגע לאח הגדול. זהות הדיירים תיחשף ביום בו יפתחו דלתות הבית המפורסם המדינה."


וואלה! סלבס גם לא מדברת עם אמא שלה, מאז שהיא לא הכינה לה קוסקוקס ביום שישי האחרון.


מה אתם אומרים על הדייר החדש והלוהט ביית האח? רכלו בפייסבוק

עמר קינן. אינסטגרם, אתר רשמי
כבר יודעת איך לעמוד מול מצלמה/אתר רשמי, אינסטגרם
עמר קינן. אינסטגרם, אתר רשמי
ככה היא נראית בבגד ים/אתר רשמי, אינסטגרם
עמר קינן. אינסטגרם, אתר רשמי
הולך להיות מעניין/אתר רשמי, אינסטגרם
עמר קינן. אינסטגרם, צילום מסך
מה החבר יגיד?/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully