וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מגיב: "אני חושב שמותר לי להביע את דעתי"

14.12.2015 / 15:26

הזמר הגאה החליט לא לשתוק על התגובות הזועמות שקיבל מחברי הקהילה וכתב פוסט מרגש: "בכל אופן,היה ומישהו נפגע או הרגיש מבוטל מדבריי מקווה שהמילים האלו יבטלו את ההרגשה. תהיו אתם. איך שבא לכם. ושילך לעזאזל מי שאומר לכם אחרת.. כולל אותי". וואלה! סלבס הלכה.

צילום: יריב פיין וגיא כושי

וואלה! סלבס אוהבת ומעריכה אנשים שלא פוחדים להגיד את הדעה שלהם, אבל היא עוד יותר מעריכה אנשים שגם יודעים להתנצל כשצריך. הנה, תראו את הראל סקעת, שאחרי הסערה שעורר בעקבות הדברים שאמר בראיון - הוא החליט להסביר את עצמו ועל הדרך להתנצל. בערך.

אחרי שקראתם כאן שהחוג הגאה של מפלגת העבודה ומעריצים של הזמר יצאו נגדו, בעקבות הדברים שאמר נגד מצעדי הגאווה ותחרות האירוויזיון - החליט הזמר להסביר את עצמו בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו.

"שלום לכולם. על ידי הימנית מקועקע המשפט "חביב אדם שנברא בצלם" משנה אבות פרק ג' פסוק י'ד", כתב סקעת, "כולנו שווים.על ידי אלוהים. המשפט הזה משקף במאה אחוז את השקפתי בחיים. קצת הופתעתי מהפוסט של החוג הגאה - מפלגת העבודה אני חייב לציין..אבל אין לי בעייה עם ביקורת ואני חושב שדיאלוג ודעות שונות הם אלף בית שחייבים להיות בכל קהילה לגיטימית..", כתב הזמר.

הראל  סקעת. ניר פקין
כולם שווים./ניר פקין

"אני פועל למען את הקהילה וזכויותיה בצורה החדה ביותר"

"אנשים הזויים שהיו שם ממדינות שונות בעולם אינם נציגי קהילה כזו או אחרת. פשוט אנשים הזויים. ומותר לכנות אותם ככה"

"בכל אמצעי שיש לי,על הבמה,ברשת,ברמה האישית מול אנשים בארץ ובעולם הורים וילדים, וברמה הציבורית מול שרים נשיאים וראשי ממשלה, אני פועל למען את הקהילה וזכויותיה בצורה החדה ביותר ובלי שום התנצלות או בקשה לרחמים. תוכלו למצוא את הדברים החל במכתב פתוח שכתבתי לראש הממשלה ערב מבצע צוק איתן בו דרשתי זכויות מלאות לכל אלו הנקראים לצו המדינה בצורה שווה גם כשהמדינה תדרש להילחם בעבורם, וכלה בשיפוט כלפיי קיארה דופלה ובנות פיאות קדושות לפני שבוע בפריים טיים ערוץ שתיים, בו בירכתי על הסובלנות והדגשתי כמה פעמים עד כמה אנחנו אוהבים ומכבדים,וככה זה צריך להיות בלי להתבייש. קבל עם ועדה. ושכולם בבית יראו וישמעו. אני לא עושה זאת כדי להתחבב על אף אחד. זה לא מעניין אותי. מבחינתי כולנו אותו דבר. קהילת הלהטבי"ם בבסיסה היא כ-כל קהילה שווה בת שווים. ולפעמים עצם הבידול מעצבן אותי. אבל איני טומן ראשי בחול ויודע שעל מנת לעשות שינוי אמיתי לא רק בנו אלא בחוץ דברים צריכים להיראות ולהיעשות. גם אם יש חילוקי דעות.

על ההתבטאות נגד מעריצי האירווזיון אמר הזמר: "כמובן שלא ביטלתי שום אהדה או קהל אירווזיוני בזה שטענתי שזה לא טעמי המוסיקלי. אנשים הזויים שהיו שם ממדינות שונות בעולם אינם נציגי קהילה כזו או אחרת. פשוט אנשים הזויים. ומותר לכנות אותם ככה. אגב לפחות מחציתם היו סטרייטים ונשים. ועם חלקם אני בקשר עד היום"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הראל סקעת. אביב חופי
איני טומן ראשי בחול/אביב חופי

"תהיו אתם. איך שבא לכם. ושילך לעזאזל מי שאומר לכם אחרת"

"מצעד הוא כלי תקשורת לכל דבר וצריך לדעת להשתמש בו בתבונה. זוהי דעתי בלבד והיא אינה מבטלת אף אחד לא משנה כמה יבקשו להגיד שכן. בכל אופן,היה ומישהו נפגע או הרגיש מבוטל מדבריי מקווה שהמילים האלו יבטלו את ההרגשה"

ומה לגבי מצעדי הגאווה? גם על זה הגיב סקעת, "לגבי מצעדי הגאווה. אני חושב שמותר לי להביע את דעתי עליהם. זכויות לא..? לשיטתי,השינוי שאנו רוצים להביא מתחיל בנו וממשיך אל עבר שאר אנשי העולם שלא נמנים בקהילה. אלו עוברים תהליך יציאה מהארון אל מול הקהילה לא פחות ממה שאנחנו עצמנו עברנו וצריך באירועי ראווה כאלו להציג להם את הקהילה אותה אנו דורשים לקבל בצורה בה היינו רוצים לדבר עם אותו ילד שמגלה כרגע את נטיותיו. לפחות בשלבים הראשונים. מה גם ש3 פריימים שנכנסים בסופו של דבר למהדורות החדשות של בחורים רוקדים עם תחתונים ברחובות(כי זה בדיוק מה שבוחרים להראות) בעיני בלבד לא משרתים את אופי השינוי."

"מצעד הוא כלי תקשורת לכל דבר וצריך לדעת להשתמש בו בתבונה. זוהי דעתי בלבד והיא אינה מבטלת אף אחד לא משנה כמה יבקשו להגיד שכן. בכל אופן,היה ומישהו נפגע או הרגיש מבוטל מדבריי מקווה שהמילים האלו יבטלו את ההרגשה. תהיו אתם. איך שבא לכם. ושילך לעזאזל מי שאומר לכם אחרת.. כולל אותי".

וואלה! סלבס גאה. אין לה במה, אבל עדיין.

מה דעתכם על התגובה של סקעת? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully