וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר פותח את הפה: "אקס פקטור הרגו את הז'אנר"

מאור בן הרוש

2.12.2015 / 14:40

שופטי ומנחי 'הכוכב הבא' התכנסו אמש (ג') כדי לצפות יחד בפרק הראשון. אז מה יש למוקי להגיד על הארוויזיון (רמז: זה ממש לא מעניין אותו), למה אסי עזר לא מוכן לדבר על המחליפה שלו קורין גדעון? ואיך הוא עצבן את אטדגי? וואלה! סלבס פליטת ריאליטי

ניב אהרונסון

התגעגעתם לתוכניות המוזיקה על מסך הטלוויזיה שלכם? אז בקרוב תוכלו להפסיק להתגעגע, כי 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2016' חוזרת בעונה חדשה בשבת הקרובה, עם מטרה ברורה - לשלוח לאירוויזיון את הנדב גדג' הבא.

אמש (ג') התקבצו בסלון המשפחתי של יואב ומיכל צפיר המנחים אסי עזר ורותם סלע, והשופטים אסף אטדגי ומוקי - מינוס קרן פלס והראל סקעת שהבריזו. למה? תמשיכו לקרוא.

לעוד סיפורי סלבס:
היה עשר! ג'קי אזולאי התחתנה. שוב
כוכבות "שני גברים וחצי" ו"סיפור אימה אמריקאי" יוצאות

הכוכב הבא. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
בהרכב מלא/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

אז להראל סקעת היה תירוץ טוב להברזה, שכן הוא בסיבוב הופעות בפריז, אבל איפה היתה הצלע הנשית של החבורה, קרן פלס? מסתבר שלדיווה היו התחייבויות קודמות שקשורות לפרוייקט החדש שלה עם רמי קליינשטיין. נו, שווין.

אבל אל דאגה, השופטים שכן הגיעו סיפקו את הסחורה, כשדיברו על המתיחות והריבים מאחורי הקלעים בצילומי העונה הנוכחית: "כשאתה לוקח שני חתנים כאלה מוצלחים, וואלה שמחה רבה". אטדגי התכוון כמובן אליו ואל חברו לשולחן השופטים, מוקי, שדווקא ניסה להכחיש באלגנטיות: "לי הכול קסום וזורם על מי מנוחות". כפרה, על וואלה! סלבס אתה לא יכול לעבוד.

אז על המתיחות בין השופטים הוא לא רצה לדבר, אבל על הפרס ל'כוכב הבא' שיבחר, ייצוג ישראל באירוויזיון, דווקא היה לו מה לומר: "באופן כללי, בא נגיד שהאירוויזיון הוא לא נושא שבוער לי בלב, אפילו לא מעניין אותי בשום צורה". מוקי, תמיד היית איש של אמת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רותם סלע + נדב גדג'. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
איזה כיף לראות אותך! נדב גדג' בוחן את רותם סלע/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

האורח החשוב של הערב היה איש השעה אסי עזר, שסירב לדבר על המחליפה שלו ב'האח הגדול, קורין גדעון, מחשש שזה יקח פוקוס מהתוכנית שלשמה התכנסו הכוכבים. על 'הכוכב הבא' הבא הוא דווקא הרחיב את הדיבור ואמר: "למי יש כח לראות אנשים שרים? בוא נודה על האמת: לכלב אין כח לראות אנשים שרים!". כשאסף אטדגי ניסה להיחלץ לעזרת התוכנית אסי המשיך: "מה, לשקר? להגיד שאנשים מתים לשמוע? לא! אקס פקטור גמרו את הז'אנר!". אסוש, אולי בכל זאת היה עדיף שתדבר על האח?

וואלה! סלבס נותנת לעצמה דוז פואה.

מה אתם חושבים על מה שאמר אסי עזר? רכלו בפייסבוק

אסי עזר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
לא היה עדיף שתדבר על קורין גדעון? אסי עזר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully