וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות "שני גברים וחצי" ו"סיפור אימה אמריקאי" יוצאות

2.12.2015 / 11:04

השחקנית הולנד טיילור בת ה-72, ששיחקה את אמו של צ'ארלי שין ב"2 גברים וחצי", יצאה מהארון אמש (ג') וניסתה לשמור על זהות בת זוגה. פחות מיממה לאחר מכן אתרי הבידור חושפים את זהותה של המאושרת: כוכבת "סיפור אימה אמריקאי" שרה פולסון בת ה-40. וואלה! סלבס קוגרטאון

הולנד טיילור. yes
הולנד טיילור ב"שני גברים וחצי" לצד צ'ארלי שין וג'ון קרייאר/yes

אין כמו חודשי החורף הקרים כדי למצוא אהבה חדשה. יממה אחרי ש"יצאה" מהארון השחקנית הולנד טיילור, כוכבת "שני גברים וחצי", חושפת מי בת הזוג החדשה שלה וזה עומד להפתיע אתכם. מאוד.

הולנד התראיינה בתחילת השבוע לתוכנית רדיו וסיפרה על האהבה החדשה בחייה "זה הדבר הכי נפלא ויוצא דופן שיכול היה לקרות לי בחיים שלי", מבלי שהיא מגלה את זהותה של ברת המזל שחולקת איתה את חייה בתקופה האחרונה. היום המסתורין שאפף את הקשר הנשי התפוגג ונחשפה מי היא בת הזוג של השחקנית המבוגרת.




רוצים עוד חדשות חמות?
תנו לו לייק: מארק צוקרברג הפך לאבא
קיילי ג'נר חושפת ישבן ולועגת לעצמה
כבר לא חברים: קורטני קוקס והארוס נפרדים

שרה פולסון הולנד. GettyImages
שרה פולסון וטיילור הולנד. רגע, אז זה רמז או לא?/GettyImages

אתרי בידור בארצות הברית מדווחים שהולנד בת ה-72 ( ששיחקה את אמו של צ'ארלי שין ב"שני גברים וחצי", אלי מקביל והסרט "לא רק בלונדינית") יוצאת בחודשים האחרונים עם כוכבת "סיפור אימה אמריקאי" שרה פולסון בת ה-40. מה זה 32 שנות הפרש כשמדובר באהבה?

בתוכנית הרדיו המדוברת סיפרה הולנד שבת זוגה אכן צעירה ממנה, ונושא החתונה בינהן עלה על הפרק "למרות שלדור שלי זה כבר דבר שלא נראה מובן מאליו בצורה אוטומטית, אבל כסמל, כשבועה לאדם השני זה יהיה דבר נהדר לעשות". השחקנית גם ציינה שהיא לא רוצה שנטייתה המינית תהיה הצהרה פוליטית או כותרת" "אני לא יצאתי מהארון עד היום, כי לא הייתי בארון, אני חייתי מחוצה לו", הוסיפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרה פולסון. GettyImages
אז הבנו מה הטייפ שלך/GettyImages

האהבה החדשה של טיילור מגיעה אחרי תקופה קשה, בה איבדה את אמה וסבלה מדכאון חריף: "לא התכוונתי לפגוע בעצמי אבל היו תקופות שתהיתי איך אוכל לצאת מהבית כדי לקנות אוכל", חשפה והוסיפה שהיא סובלת מדכאון כבר למעלה מ-15 שנה.

טיילור היא לא האשה הראשונה שפולסון יוצאת עימה, כוכבת "ג'ק וג'יל","סיפור אימה אמריקאי" וסרטים כדוגמת "12 שנה של עבדות" , יצאה כחמש שנים עם השחקנית בת ה-59 (אוקיי, יש לך טייפ..) שרי ג'ונס, ששיחקה את הנשיאה בסידרת המתח ב"24". לאחרונה, כשנשאלה בראיון על המיניות שלה היא טענה שהיא לא לוקחת על עצמה שום תוויות: "הייתי עם גברים ונשים, זה לא הופך אותי להטרוסקסואלית או לסבית, זו פשוט האמת, זו אני".

אימה אמריקאית: פריק שואו. yes
שרה פולסון ב"סיפור אימה אמריקאי"/yes

מי שרוצה לראות את העקבות של הקשר בין השניים יכל לראות רמזים על ההתהדקות היחסים בין שתי הנשים בטוויטר במהלך נובמבר האחרון כאשר הולנד פירסמה תמונה של פולסון והשתיים החליפו ביניהן מילות אהבה.


וואלה! סלבס לא מכריזה על עצמה כלסבית, הטרוסקסואלית או א- מינית. היא פשוט כלבה.

הולנד טיילור. GettyImages
הולנד טילור בטקס פרסי האמי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully