וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לו לייק: מארק צוקרברג הפך לאבא

וואלה! סלבס

1.12.2015 / 23:51

מייסד הרשת החברתית פייסבוק, מארק צוקרברג ואשתו פריסילה הודיעו לעולם על לידת בתם הבכורה מקס בפוסט מרגש, ועל הדרך הודיע הבוס הגדול שיתרום במהלך חיו כ-99 אחוזים ממניותיו ברשת השוות לסכום של 45 מיליארד דולר, למען הדור הבא. וואלה! סלבס סופר לייק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורים טריים. צוקרברג ופרסלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם בהחלט מגיע לו לייק! אחרי שהודיעו באמצע יולי האחרון באמצעות פוסט בפייסבוק על כך שהם נמצאים בהריון ראשון, הזוג המלכותי של הרשת החברתית, מארק צוקרברג ואשתו פריסליה הפכו להורים לתינוקת בשם מקס וגם הפעם השניים בחרו להודיע על כך לעולם בפוסט מרגש שבטח ישבור את שיאי הלייקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי הבריתה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפוסט המרגש, אליו צורפה תמונה של המשפחה הטרייה שעלה הערב (ג) בעמודו האישי של צוקרברג הוא משתף את עוקביו: "פריסילה ואני שמחים לקבל לעולם את בתנו מקס, לכבוד לידתה כתבנו יחד מכתב בשבילה על העולם שאנחנו מקווים שתגדל לתוכו".

זוג ההורים הטריים החליטו לחגוג את לידת ביתם הבכורה בהכרזה דרמטית שתשנה את העתיד שלה ושל העולם: "זה עולם שבו הדור שלנו יכול לנצל את הפוטנציאל האנושי כדי לקדם שוויון, על ידי ריפוי מחלות, לימוד בהתאמה אישית, לקשר אנשים, לבנות קהילות חזקות, להפחית את העוני בעולם, לספק זכויות שוות ולגרום להבנה בין אומות שונות". נהיה פואטי עם האבהות?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מארק צוקרברג, פריסיליה, חתונה, פייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
כתבו מכתב מרגש לביתם שרק נולדה./צילום מסך, פייסבוק

בפוסט הארוך הודיע מייסד פייסבוק על תרומת ענק כחלק מהארגון אותו הקימו, 'יוזמת צ'אן צוקרברג': "אנחנו מחויבים לתרום את חלקנו כדי לעזור ליצור את העולם הזה עבור כל הילדים. נתרום 99% מהמניות שלנו בפייסבוק, ששוות כעת כ-45 מיליארד דולר, במהלך חיינו לשיפור העולם למען הדור הבא". צדיק

כזכור, רק בשבוע שעבר הודיע צוקרברג שהוא עומד לקחת חופשת לידה לרגל הולדת בתו וכינה את ההחלטה שלו כ"אישית מאוד".

את המכתב הארוך והאישי חתמו ההורים "מקס, אנחנו אוהבים אותך וחשים אחריות גדולה להשאיר את העולם מקום טוב יותר עבורך ועבור כל הילדים. אנחנו מאחלים לך חיים מלאים באותה אהבה, תקווה, ושמחה שאת מסבה לנו. מצפים בקוצר רוח לראות מה תביאי לעולם". מי יודע, אולי תמציאי משהו אפילו יותר שווה ממה שאבא המציא?


וואלה! סלבס אף פעם לא משאירה את הפייסבוק שלה פתוח.

רוצים לאחל מזל טוב למארק צוקרברג? אחלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully