וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חוגגת יום הולדת לפצוע צוק איתן

26.11.2015 / 11:00

מי אמר שאין נשמות טובות בעולם? תראו את בר רפאלי שהגיעה עד ליהוד, רק בשביל לשמח חייל שנפצע קשה במבצע 'צוק איתן' וחגג במקום יום הולדת 21. רפאלי הגיעה, חגגה, רקדה ואפילו הצטלמה עם החברים. וואלה! סלבס ברבור לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודה. בר ואוהד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה סיפור מחמם את הלב לסגור איתו את השבוע: מספר ימים אחרי שהדוגמנית בר רפאלי הורידה פוסט מחשבון האינסטגרם האישי שלה, לבקשת גולשים שביקרו אותה - הדוגמנית ההורסת עושה מצווה ומשמחת גיבור ישראל.

רוצים עוד רכילות?
בן או בת: מה יש למארינה מקסימיליאן בבטן?
אחרי 20 שנה: סי היימן ובעלה נפרדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תביאי חיבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (ד'), חגג יום הולדת אוהד בן ישי, לוחם סיירת אגוז, שהיה אחד מהפצועים הקשים במהלך מבצע "צוק איתן". החברים הטובים של בן ישי ובני משפחתו, החליטו לחגוג לו בארוחה מפוארת וחגיגית ועל הדרך הצליחו להפתיע אותו עם אורחת מיוחדת במינה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני והיפות שלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן ישי, שחגג יום הולדת 21, הגיע למסעדת "זינק" ביהוד, שכידוע שייכת לאחיה הגדול של הדוגמנית בר רפאלי, ניל. היוזמה החלה מארגון מתנדבים בתל השומר למען פצועים, שיצרו קשר עם משפחתה של רפאלי, שביקרה בעבר בבית החולים, ומאז הקשר בין המחלקות למשפחה התהדק. כאשר רפאלי שמעה על היוזמה והחגיגה שנערכת במקום - היא החליטה להגיע ולהפתיע את בן ישי וחבריו ולאחל לו מזל טוב באופן אישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בן ישי נפגע באחד מימי הלחימה של מבצע "צוק איתן" בחודשי הקיץ של 2014 מרסיסים. הוא פונה אז לבית החולים "סורוקה" במצב קשה, כשהוא סובל מפגיעה ביכולת הדיבור ובחצי גופו הימיני. מאז הפציעה, נמצא בן ישי בהליך שיקום ארוך, וכיום הוא כבר מסוגל לדבר וללכת בכוחות עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעלי לאינסטוש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אימו של בן ישי סיפרה לוואלה! סלבס כי "היוזמה החלה דרך שתי נשים מדהימות, אניק גרטלר ושרה זצלרמן שמתנדבות 30 שנה. האמת שהופתענו, אמא של בר הזמינה אותנו למסעדה, ורק שהיינו שם הבנו שבר תבוא לברך", היא סיפרה והוסיפה, "היא עשתה את זה בשיא האהבה והכנות והרצון הטוב. אין לי מילים. היא ישבה עם אוהד והחברים שלו והיא קישקשה איתו כאילו הם חברים של שנים".

ככה וואלה! סלבס אוהבת את הברבור שלה.

מה דעתכם על המעשה של בר? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! בר ואוהד עם השלט שהכינו לו באליבאנר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully