וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: סי היימן ובעלה נפרדו

26.11.2015 / 9:57

מלחמות כבר לא קורות בחורף, אבל נראה שפרידות דווקא כן: אחרי 20 שנות זוגיות, הזמרת עם הקול המחוספס ובעלה, רועי שוחט, החליטו לשים קץ ליחסים ביניהם ונפרדו. "כמעט הגענו לשם, אבל לא", כתב בפוסט בפייסבוק. וואלה! סלבס גיבורה גדולה

סי היימן. ניר פקין
גיבורה גדולה?/ניר פקין

נראה שסי היימן ובעלה, רועי שוחט, היו גיבורים גדולים, אחרת איך תסבירו את העובדה שאחרי 20 שנות זוגיות וילד משותף - השניים החליטו לפרק את היחסים ולסגור את הבסטה.

שוחט, שהחליט לספר לעולם כולו על הפרידה, עשה זאת בדרך הפופולארית ביותר - פוסט בפייסבוק, "19 שנה ו 5 חודשים היינו ביחד, המושלת ואני", הוא כתב, "התחלנו ביום הולדת שלה וסיימנו יומיים לפני היום הולדת שלי".

רוצים עוד רכילות?
בן או בת: מה יש למארינה מקסימיליאן בבטן?
העונה החמה: תומר ירוחם מכין את עצמו לחורף?

סי היימן – אין צדק. מירי נחמיאס,
ביוש/מירי נחמיאס

"אני עוד לא יושב לכתוב את חיי. רק עובר על תמונות, וב 19 שנה ו 5 חודשים יש המון תמונות. המון של טוב, המון של בינוני, הרבה של אהבה, עליות ומורדות, וכן, גם רע. הרבה אמת וגם שקר, המון קרבה וגם התרחקות עצומה".

בפוסט המרגש, מספר שוחט, כי הוא והיימן החליטו להיפרד בשית טלפון די רגילה ולא דרמתית, שלאחריה הוא החליט לעבור לגור אצל אחותו, ולאחר מכן אף מצא דירה, "כבר כמה ימים אני חושב על הרגע שאעלה את הפוסט הזה", הוא מסיים וכותב, "פעם היה לי חלום שכשיגיע ה-20 שנה ביחד, אעלה על הקיר שלי את "אהבה בת עשרים" המופלא של יוסי בנאי. תקשיבו פעם למילים תראו כמה השיר מופלא. כמעט הגענו לשם, אבל לא". חבל

וואלה! סלבס כמעט חגגה 20 שנה עם שאריות הקרמבו מתחת לשטיח. כמעט, אבל לא.

מה אתם חושבים על הפרידה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סי היימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully