וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור גרוסמן: "אני לא עזבתי את ישראל, גאה להיות יהודייה"

צילום וידאו: דוויד קורן. סטילס : שוקה כהן

19.11.2015 / 0:47

אחרי שעזבה את ישראל לטובת לונדון, שם התחתנה והקימה משפחה עם ג'יימי דינר - הדוגמנית אור גרוסמן חוזרת לישראל ומספרת על הסטטוס החדש, ומשיבה איפה היא מרגישה יותר בטחון, באירופה או ישראל? ? וואלה! סלבס עושה עליה

דייב שחר

אם גם אתם התגעגעתם לדוגמנית אור גרוסמן, עכשיו אתם יכולים לפגוש אותה ברחוב, כי גרוסמן חזרה לביקורת מולדת. הדוגמנית הישראלית לא צריכה הרבה סיבות כדי לבקר בישראל. - בין אם זה מזג האוויר האפרורי בלונדון, המשפחה והחברים הקרובים שנמצאים בארץ הקודש וכמובן, העבודה שממשיכה ללא הפסקה.


גרוסמן הגיעה השבוע לביקור ראשון, מאז שהפכה לאישה נשואה לאספן האומנות ג'ימי דינר ואמא לבנה בן הארבעה חודשים - בנו, כדי להצטלם לקמפיין קוסמטיקה וסיפרה לוואלה! סלבס על הסטטוס החדש והביקור.



רוצים עוד חדשות חמות?
כוכבת 'האח הגדול' התארסה
דיויד בקהאם - הגבר הכי סקסי בעולם
"הוא מפלצת, הוא סיכן את חיי" האקסית של שין מדברת

אור גרוסמן. שוקה כהן
פייס, פייס, ביוטי פייס! אור גרוסמן/שוקה כהן

האם הטרייה, השאירה את בנו הקטן עם אביו, בזמן שהיא מככבת על סט צילומי קמפיין "איל מקיאג'". במהלך הראיון סיפרה על השילוב של חיי האמהות הטריים עם הקריירה שלה, "אני מקדישה את כל חיי לתינוק. אפשר לשלב.", היא אומרת, "עברו רק ארבעה חודשים. אני עושה המון ואני גם אמא וזה מתכון טוב לחיים מושלמים בשבילי" ענתה כאשר נשאלה על השמועות על כך שהיא עומדת לפרוש מעולם הדוגמנות ולהתמסר לאמהות.

לשאלה האם היתה עוזבת את בנו למספר חודשים כדי להצטלם לריאליטי? גרוסמן שוללת את השתתפותה בתוכנית כזאת, כך שהיא לא רואה איך זה יכול לקרות. עוד סיפרה גרוסמן על המשקל אותה העלתה ואיך היה לחזור לגזרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אור גרוסמן, ג'יימי דינר. אינסטגרם, צילום מסך
גרוסמן עם ג'ימי דינר/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים גרוסמן מנהלת את חייה בלונדון עם בעלה ג'ימי דינר, מה שהעלה את התהייה האם היא עומדת לעזוב את הארץ, "אני תמיד על הקו, תמיד הייתי. אני לא עוזבת את הארץ ולא אעזוב אותה אף פעם. המשפחה שלי פה, החברים שלי פה, העבודה שלי פה".

וואלה! סלבס גם שאלה אותה על המצב הבטחוני באירופה לאור פיגוע הטרור בפריז והאם בלונדון היא מרגישה בטוחה יותר " הכי בטוח זה בארץ, בחיים לא הרגשתי לא מוגנת. זה לא יעצור אותי מלחיות ואני נורא גאה להיות יהודיה שמטיילת בעולם ומייצגת אותנו".

אור גרוסמן. פייסבוק, צילום מסך
גרוסמן בערב חתונתה/צילום מסך, פייסבוק

כזכור, גרוסמן, בת ה-28, ודינר הכירו זמן קצר אחרי הפרידה של הישראלית בתום חצי שנת נישואים לבעלה הקודם, לני שפורן, בחודש פברואר 2014. בתום הליך הגירושים בחודש אחר כך, החלה לבלות על קו תל אביב-לונדון, שם חיזקה את הקשר עם דינר היהודי, עד לאירוסיהם בחודש דצמבר כפי שקראתם לראשונה כאן בוואלה! סלבס יממה לאחר שהגרוש שלה התארס גם הוא, מאז שפורן הספיק להתחתן וגם הוא מצפה לצאצא כפי שקראתם כאן.



וואלה! סלבס לא עוזבת את ישראל. לפחות לא בשבוע הקרוב...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully