וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: אור גרוסמן מאורסת

7.12.2014 / 15:05

קארמה איז אה ביץ': רגע אחרי שבעלה לשעבר התארס, לוואלה! סלבס נודע כי גם הדוגמנית אור גרוסמן קיבלה הצעת נישואים, מבן הזוג הבריטי. נקמה מתוקה או צירוף מקרים? וואלה! סלבס מחכה בסיבוב

אור גרוסמן. ניר פקין
סיבוב שני. אור גרוסמן/ניר פקין

לא ברור אם אור גרוסמן והגרוש שלה, לני שפורן, תכננו את הדברים או שמא מדובר בטיימינג הזוי במיוחד. כך או כך, גם הדוגמנית הלוהטת קיבלה בשבוע שעבר הצעת נישואים מבן הזוג החדש שלה, ג'יימי דינר.

לפני כשמונה חודשים, קראתם כאן שגרוסמן ושפורן החליטו לפרק את החבילה ולהתגרש. לא עבר זמן רב ושני הצדדים מצאו נחמה בבני זוג חדשים. שפורן החל לצאת עם דנה ברזילי, בזמן שגרוסמן מצאה אהבה מעבר לים בזרועותיו של אספן אמנות בריטי.


רוצים עוד רכילות?
חילופי זוגות: נטלי דדון והאקס של מורן אטיאס ביחד
המסיבה הפרועה של בר רפאלי וגל גדות
נינט, מי? יהודה לוי והחברה יוצאים לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מאירועי הפרקים הקודמים. אור גרוסמן ולני שפורן ביום חתונתם/מערכת וואלה, צילום מסך

כעת, בטיימינג הזוי במיוחד, רגע אחרי שבת הזוג של שפורן העלתה תמונה שלהם והכריזה לעולם שהם מאורסים, לוואלה! סלבס נודע כי גם גרוסמן קיבלה ביום רביעי האחרון הצעת נישואים מבן הזוג שלה - ומיד אמרה "איי דו".

גרוסמן, ששוהה בימים אלו בחו"ל יחד עם בן הזוג, קיבלה בשבוע שעבר טבעת אירוסים מבן הזוג האוהב - ולא היססה לרגע כשאמרה לו שהיא מסכימה. "אני מאוד מאוהבת. זהו, זה ממש טוב", אמרה על בן הזוג הבינלאומי בראיון בעבר. כעת, רק נותר לגלות אם היא או דווקא האקס, יקיימו חתונה נוצצת יותר.


וואלה! סלבס רצתה להתנקם באקס שלה, אז היא העלתה תמונה שלו מנקה לה את האסלה.


רכלו על האירוסים של אור גרוסמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully