וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שקטפה תפקיד ראשי בהוליווד

3.11.2015 / 16:00

זה היה רק עניין של זמן עד שתשמעו את השם שלה שוב, כי ענבר לביא קטפה עוד תפקיד בסדרה הוליוודית. הפעם, מדובר בתפקיד ראשי בסדרה שכתב התסריטאי של 'ברידג'ט ג'ונס'. וואלה! סלבס מרימה

ענבר לביא. בני חדד,
כובשת את הוליווד/בני חדד

התסריט כבר ידוע מראש: עוד שם של ישראלית שמנסה את מזלה בהוליווד, אלא שבתקופה האחרונה, אותן ישראליות דווקא מצליחות ובגדול - הנה, קבלו עוד דוגמא. הפעם, מדובר בענבר לביא, שעושה חיל כבר הרבה זמן מעבר לים.

לביא, שחיה על קו תל אביב - אל איי, לוהקה לאחרונה לסדרה קומית חדשה בשם, "my so called wife", של רשת בראבו, שתביא את סיפורה של מדי, בחורה שלוכדת ברשתה גברים ונשים, גורמת להם להתאהב בהם ואז בורחת עם כל הרכוש והכסף שלהם ועם מספיק מידע מפליל עליהם, מה שמבטיח לה שהם לא ירדפו אחריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד תפקיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצערה של אותה מדי, העניינים מסתבכים כאשר עזרא, הבחור האחרון אותו עקצה, נתקל בבחור אחר אותו היא עקצה, והשניים מחליטים לאתר אותה וללכוד אותה ברשתם. את הסדרה המדוברת כתב אדם ברוקס, שברזומה שלו סרטים כמו 'ברידג'ט ג'ונס' ו'בטוח, אולי'.


כזכור, זה הוא אינו תפקידה הראשון של לביא בהוליווד. רק לאחרונה היא כיכבה בסדרה של מייקל ביי, 'הספינה האחרונה', שעל הליהוק קראתם כאן לראשונה. כמו כן, היא השתתפה לאחרונה בסרט חדש, 'ציד המכשפות האחרון', לצידו של וין דיזל.

וואלה! סלבס לוהקה לתפקיד גופה בסדרה הוליוודית, אבל היא היתה שמנה מדי ואי אפשר היה להרים אותה. פוטרה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully