וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שחשוד באלימות כלפי אשתו שוחרר ממעצר

שי ארזואן ואבי אשכנזי

14.10.2015 / 12:25

הזמר המפורסם, שרק אתמול (ג') נעצר בחשד שהכה את אשתו, הובא הבוקר (ד') בפני שופט שהחליט לשחרר אותו והורה לו להתרחק מאשתו למשך שבועיים. הערב, הוא כבר יופיע בחתונה. וואלה! סלבס מרחק נגיעה

אילוסטרציה. ShutterStock
שוחרר./ShutterStock

התפתחות בפרשת הזמר החשוד באלימות כלפי אשתו. אחרי שקראתם בוואלה! סלבס כי זמר מפורסם נעצר אתמול (ג') בחשד שהכה את אשתו, עכשיו חלה התפתחות בפרשה ושופט בית משפטט השלום בתל אביב החליט לשחררו ממעצר, אך לבקשת חוקרי משטרת מרחב איילון הוא קיבל צו הרחקה מאשתו.

הבוקר (ד'), הובא הזמר בפני השופט ירון גת, שם טענו סנגוריו של החשוד, עורכי הדין אבי חימי וחיים מזרחי, כי, "מדובר בחשוד, בן 51, אשר נשוי שבע שנים. הוא שיתף פעולה בחקירה וסיפר שהמחלוקת נסובה סביב העובדה שהוא ביקש מאשתו שלא לצאת עם ילדיהם המשותפים לרחובות העיר, והיא סברה שהוא פחד", טענו הסנגורים, "מדובר באירוע חריג, הבנתי שבשעות הערב היא הגיעה לתחנה, אולם השוטרים סירבו לקחת ממנה הצהרה נוספת. מדובר בזוגיות טובה בין בני הזוג".

רוצים עוד רכילות?
חולה על כדורגל: אייל גולן בדרך לריאליטי
יוסף אבו ורדה מתנצל ומסביר: "לא יכול להסתובב ברחובות"

אילוסטרציה אורות זרקורים ובמה. ShutterStock
יופיע הערב/ShutterStock

לאחר הדברים, החליט השופט כי, "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד, וזאת העולה מתלונת המתלוננת", כך דברי השופט, "מתיאור הדברים בתלונה עולה לכאורה כי אין מדובר ברף התלונה הגבוהה ביותר, כמו הרשעתו האחרונה של החשוד היא בשנת 2003".

הזמר שוחרר למעצר בית מוחלט למשך יומיים ונאסר עליו ליצור קשר עם אשתו למשך שבועיים. כמו כן, אישר השופט לזמר המפורסם לצאת ולהופיע הערב באחד מאולמות השמחה שבאזור המרכז.

הדבר היחיד שוואלה! סלבס מרביצה הוא לאפות עם שווארמה. וגם פיצות לפעמים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully