וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף אבו ורדה מתנצל ומסביר: "לא יכול להסתובב ברחובות"

וואלה! סלבס

15.10.2015 / 0:12

בעקבות הסערה שעורר פוסט שהעלה ברשת החברתית, השחקן יוסף אבו ורדה ("הבורר") מגיב על הדברים: "קיבלתי תגובות חריפות. אתה לא יכול להסתובב ברחוב בטוח היום בגלל מוצאך". וואלה! סלבס דורשת בוררות

יוסף אבו ורדה. פייסבוק, צילום מסך
הופסט המדובר/צילום מסך, פייסבוק

יוסף אבו ורדה, אותו אתם מכירים יותר כ"עמרם בולדוג" מהסדרה "הבורר", נקלע לעין הסערה בעקבות סטטוס שהעלה לפייסבוק האישי שלו, אותו אף החליט למחוק כעבור מספר דקות עקב גל תגובות חריפות.

כעת, בשיחה שערך עם וואלה! סלבס, אבו ורדה מגיב לראשונה על הסערה המתחוללת סביבו: "קיבלתי תגובות חריפות, בעקבות המצב יש אווירה של התלהמות ורצון להרוג ערבים באשר הם ערבים". אבו ורדה ניסה להסביר את הסטטוס השנוי במחלוקת: "הזעם שלי הוא נגד הרג ללא אבחנה. אנשים מוצאים להורג ככה סתם, בלי משפט, בלי שום דבר. אפשר היה לעצור את הבחורה מבלי לירות בה".

לעוד סיפורי סלבס:

כוכב הבורר על נטרול המחבלת: "רצח בדם קר"
אחיה של בר רפאלי ישלם פיצויים בגין הטרדה מינית

רביעיית רן משויך. yes
מתחרט על הניסוח, לא על העיקרון. יוסף אבו ורדה/yes

השחקן, שנולד למשפחה נוצרית ממוצא ערבי בכפר ג'יש שבגליל, מספר שנתקל בתגובות גזעניות בימים אלה: "אתה לא יכול להסתובב ברחובות בטוח בימים אלה בגלל מוצאך". כאמור, לאחר שקיבל תגובות קשות החליט אבו ורדה להוריד את הפוסט המדובר. על השאלה האם מתחרט על פרסומו ענה: "אני מתחרט על הניסוח. לא על העיקרון".

כזכור, אתמול (ב') העלה השחקן פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מגנה את חיילי מג"ב שירו במחבלת בעפולה: "רצח בדם קר", כתב אבו ורדה בהתייחסו למקרה, "זה לא מלחמה בטרור, זאת מחלת נפש מסוכנת. האנשים האלה, החמושים מכף רגל ועד ראש, קרוב לשבעה במספרם, רואים את עצמם כדוד, ואת האישה הבודדה והכחושה שמולם כגוליית!!", כתב השחקן והוסיף, "מחלת נפש כבר אמרתי?.. גזענות עיוורת".

וואלה! סלבס שרה שיר לשלום.

רכלו על הפוסט האקטואלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully