וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב 'הבורר' נגד הירי על המחבלת: "רצח בדם קר"

13.10.2015 / 13:44

יוסף אבו ורדה, המוכר לכם יותר כבולדוג מ"הבורר", העלה פוסט המתייחס לנטרול המחבלת בעפולה וכתב על חיילי מג"ב: "רצח בדם קר". לאחר שקיבל תגובות זועמות, החליט השחקן להוריד את הפוסט. וואלה! סלבס בעד שלום

יוסוף אבו ורדה, רביעיית רן. yes
"רצח בדם קר". יוסף/yes

נראה שהמצב הבטחוני משפיע קשה על כלל האוכלוסייה, ישראלים וערבים גם יחד. וכן, גם על המפורסמים. בפוסט שפרסם אתמול (ב') השחקן יוסף אבו ורדה, המוכר לכם יותר כבולדוג מ"הבורר", הוא יוצא נגד שוטרי מג"ב שירו במחבלת הערבייה בתחנה המרכזית בעפולה ופצעו אותה בינוני.

"רצח בדם קר", כתב אבו ורדה בהתייחסו למקרה, "זה לא מלחמה בטרור, זאת מחלת נפש מסוכנת. האנשים האלה, החמושים מכף רגל ועד ראש, קרוב לשבעה במספרם, רואים את עצמם כדוד, ואת האישה הבודדה והכחושה שמולם כגוליית!!", כתב השחקן והוסיף, "מחלת נפש כבר אמרתי?.. גזענות עיוורת".


רוצים עוד רכילות?
עדי הימלבלוי על האמהות: "אין לי זמן לחיות"
לא נעים: הבת של קורטני קרדשיאן חוטפת
לוהט או פתאט: איך נראו הכוכבים ברגעי השיא והשפל?

יוסף אבו ורדה. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט./צילום מסך, פייסבוק

כמה שעות לאחר שהעלה את הפוסט הזועם, קיבל אבו ורדה תגובות זועמות מאנשים שונים שטענו כי הוא לא צודק ואף קיללו אותו והשתמשו במילים קשות. בעקבות כך, החליט השחקן להוריד את הפוסט המדובר.

כזכור, ביום שישי האחרון, ניסתה מחבלת לדקור חייל בתחנה המרכזית בעפולה. כוחות הביטחון שהיו במקום, ירו בה ופצעו אותה. בעקבות המקרה, נשמעה ביקורת שטענה כי לא היו צריכים לירות בה מאחר שכבר לא סיכנה חיים.

וואלה! סלבס לא בעד אלימות, אז באמא'שכם תפסיקו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully