וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי על האמהות: "אין לי זמן לחיות"

13.10.2015 / 11:34

כוכבת הילדים הבלונדינית מגדלת בימים אלו את הבייבי הפרטי שלה, אבל זה לא מה שימנע ממנה לחזור לעבודה ולגזרה. בשיחה אינטימית היא מספרת על הקשיים, הריגושים והפחדים. וואלה! סלבס מבייצת

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

עדי הימלבלוי היא ללא ספק אחת מכוכבות הילדים הכי גדולות שקיימות בתעשיית הבידור המקומית, אך נראה ששום בילוי בחברת ילדים, שעות של חתימות וצילומים, לא הכינו אותה לאתגר האמיתי - גידול ילד משל עצמה.

הימלבלוי, שרק לפני שלושה חודשים ילדה את ליאו הקטן ביחד עם בעלה, נדב פלד, חזרה השבוע כבר לעבודה, כשהתייצבה בסטודיו ודפקה פוזות למצלמה עבור קמפיין החורף החדש של רשת 'TO GO'.

טו גו. יחצ, שוקה כהן
אין לי זמן לחיות./שוקה כהן, יחצ

בין טייק לטייק, סיפרה הבלונדה על הקשיים בגידול הילד הקטן, "בחודש הראשון את לא יכולה לשתות אם לא לוקחים אותו", מספרת הימלבלוי, "מה תעשי איתו? תניחי אותו, הוא צורח. אין לך זמן לאכול או לשתות או לישון או לחיות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טו גו. יחצ, שוקה כהן
חזרה לגזרה!/שוקה כהן, יחצ

אך כאן לא נגמרות הצרות, כי גם בשעות הלילה - הימלבלוי עובדת שעות נוספות, למרות העזרה מהבעל התומך, "הגענו למצב שאנחנו פעם אני פעם הוא", היא מספרת, "בהתחלה זה שנינו ביחד, כי לאף אחד לא נעים וכל אחד רוצה להיות בשני ואז אתה מבין שאתה לא יכול, שאתה חייב לישון".

עדי הימלבלוי. צ'ינו, מערכת וואלה! NEWS
למי הוא דומה?/מערכת וואלה! NEWS, צ'ינו

ולשאלה המתבקשת: למי ליאו הקטן יותר דומה? אז זהו, שלא ממש ברור עדיין, "לא יודעת", היא מספרת, "כל אחד אומר משהו אחר כנראה שהוא ממש ערבוב". ומה הכי מרגש אותה?
"הרגע הזה שהוא פשוט עשה קול, קול שהוא לא השמיע עד עכשיו. זה מרגש אותך", היא מודה, "אנחנו פתאטיים. כולנו, כהורים, זה מה שקורה בסוף".

גם השכנים של וואלה! סלבס מתרגשים שהיא משמיעה קולות. פעם במאה שנה, גם לה מגיע.

מה דעתכם על עדי הימלבלוי כאמא? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully