וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר זוגי? ויקטוריה בקהאם מסירה את הקעקוע בעברית

שירות וואלה! סלבס

17.9.2015 / 0:07

האם אחד הזוגות הנוצצים בעולם נמצא בקשיים? תמונות של פוש ספייס, שבהן היא נראית כשהקעקוע בעברית שחרטה על גופה לכבודו של דיווויד בקהאם, מטושטש לחלוטין - עוררו שמועות על הפרדת כוחות של השניים. וואלה! סלבס לדודי

ויקטוריה בקהאם. ספלאש
היתה מחווה, אז היתה. ויקטוריה ודיוויד בקהאם/ספלאש

האם ויקטוריה בקהאם רומזת לעולם שבקרוב היא כבר לא תהיה אשתו של דיוויד בקהאם? מיס פוש ספייס תועדה השבוע כשהיא מבלה בעיר הגדולה - והדליקה את הצהובונים ברחבי העולם. לא, הכי לא בגלל שהלכה ברחוב לבדה, הרי מותר גם לספייס גירל לבלות כשהיא לא בחברותא, אלא בגלל סממן בולט שלה, שנעדר מהתמונה: המשפט בעברית, שקעקעה בעבר על העורף, כמחווה לבן הזוג הבועט שלה.

מיס בקהאם בת ה-41, שמטפחת בשנים האחרונות קריירה מצליחה כמעצבת אופנה, לצד איחודים שונים עם בנות להקת הבנות המפורסמת מהניינטיז וגידול ארבעת ילדיה המשותפים עם כדורגלן העבר החתיך, נקלטה השבוע בעדשת הפפראצי כשקעקוע "אני לדודי ודודי לי הרועה בשושנים" מטושטש לחלוטין - כיוון שהחליטה להסיר אותו מגופה. סקנדל!


עוד סיפורי סלבס:
הספייס גירלז התאחדו עבור גבר מיוחד, אבל מי הבריזה?
כמו ציפור? נלי פורטדו מציגה גזרה רחבה
לוהט! דיוויד בקהאם מתערטל

ויקטוריה בקהאם. ספלאש
כך זה נראה השבוע. ויקטוריה בקהאם/ספלאש
ויקטוריה בקהאם. ספלאש
מטושטש? מאוד/ספלאש
ויקטוריה בקהאם. ספלאש
לא, דוהה! הקעקוע העברי של בקהאם/ספלאש

את ציטוט החיבה מהמגילה התנ"כית "שיר השירים", ליידי בקהאם חרטה על גופה אי שם בשנת 2009, בדומה לבעלה עם השורשים היהודיים - כסממן לאהבתה כלפיו. עם זאת, על פי הדיווחים פוש ספייס החליטה להסיר בחודשים האחרונים את כל הקעקועים שהיו על גופה, כולל תאריך חידוש הנדרים שלה ושל דיוויד וכן קעקוע אחר של ציטוט בלטינית, שקעקעה במהלך העשור הקודם על הזרוע שלה.

הסיבה הרשמית להסרת הקעקוע, כפי שנקלט השבוע בעדשת המצלמה? פוש כנראה רוצה לשדר תדמית בוגרת ואלגנטית יותר לעולם, לכן החליטה על מחיקת כל הקעקועים הנראים לעין מגופה, לעומת בעלה שרק מוסיף ציטוטים על עורו. הסיבה הפחות רשמית, לטעת הרכלנים, היא התנתקות אפשרית של הזוג דיוויד את ויקטוריה בקהאם, כך שוויקי כבר מתכוננת ליום שאחרי הפרידה מהגבר שנשוי לה מאז 1999 (שככל הנראה, בגד בה בעבר כאשר שיחק כדורגל בספרד).


וואלה! סלבס רוצה לקעקע את הפרצוף של בקהאם על הישבן שלה, רק כדי להרגיש קרובה לגברבר הבועט.


רכלו על הקעקועים של ויקטוריה בקהאם בפייסבוק

ויקטוריה בקהאם. GettyImages
כך זה נראה בעבר. הקעקוע של ליידי בקהאם/GettyImages
ויקטוריה בקהאם. GettyImages
נמאס לך? ויקטוריה בקהאם/GettyImages
דיוויד ויקטוריה בקהאם. GettyImages
זוגי זוג. ויקטוריה ודיוויד בקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully