וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספייס גירלז התאחדו עבור גבר מיוחד, אבל מי הבריזה?

שירות וואלה! סלבס

4.5.2015 / 13:01

חגיגת יום ההולדת של אחד הגברים המסוקסים בעולם, גרמו ללהקת הבנות המצליחה בהיסטוריה - כולל ג'ינג'ר, בייבי וספורטי - לחגוג ממש כמו בניינטיז. כלומר, מלבד אחת שהחלפה בכוכבת אחרת. וואלה! סלבס וואנבי

ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
האו לאבלי, אנחנו במרוקו. מלאני סי ואמה בנטון/צילום מסך, אינסטגרם

מעריצי להקת הבנות המצליחה בהיסטוריה ממתינים לעוד איחוד נוצץ של הספייס גירלז? הנה חדשות טובות ורעות: מהצד השלילי ויקטוריה בקהאם, שהכריזה כמה פעמים בעבר שממש לא תעלה שוב על במה אחת יחד עם ארבע חברותיה מהניינטיז כדי לשיר על גירל פאוור ושטויות דומות.

הבשורות החיוביות: חברות הלהקה התאחדו השבוע לערב אחד מרגש בהחלט - והכל לכבוד הגבר המיוחד בחייה של אותה פוש ספייס, זו שעושה בעיות עם הופעה משותפת, שתהייה או לא תהייה בעתיד. אז ברור שמישהי היתה חייבת להבריז!


עוד סיפורי סלבס:
אב השנה! דיוויד בקהאם משתולל בבגד ים
הפינוק הבינלאומי שליאור נרקיס העניק לאשתו
עדי הימלבלוי ההריונית וסיון קליין המאורסת מזיעות יחד

ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
ויוה פוראבר! הספייס גירלז/צילום מסך, אינסטגרם
ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
דיוויד בקהאם? הכי ספורטי ספייס/צילום מסך, אינסטגרם

בסדר, הנשים שפעם היו צעירות שובבות והיום הן כבר ליידיז בשנות ה-40 לחייהן, נעתרו לבקשה להופיע יחד בפעם האחרונה בטקס האולימפיאדה בשנת 2012. אבל איחוד נוצץ עם טוויסט כמו שקרה השבוע, עוד לא נראה מעולם. הכל קרה לכבוד הילולת יום הולדתו ה-40 של דיוויד בקהאם, כדורגלן העבר הבריטי ובעלה הפרטי של פוש, שציין את התאריך המיוחד במשתה נוצץ במרוקו האוריינטלית.

אל החגיגות של מר כדורגל, שמכיר את בנות התבלינים עוד מאותם הימים שבהן היו הנשים המפורסמות בעולם (והוא נחשב ל"בעלה של") - הוטסו במיוחד גם שלוש חברותיה של ויקטוריה ללהקה, ג'רי (ג'ינג'ר ספייס) האליוול, אמה (בייבי ספייס) בנטון ומלאני (ספורטי ספייס) סי. נעדרה באופן מופגן? מלאני בי (סקארי ספייס), ששמרה על קשר חם עם הבנות, אבל נעלמה מהאירוע מסיבות שאינן ידועות. אותה בי, הבריזה גם מהחגיגות של ויקטוריה בשנה שעברה, כך שעל זה נאמר ספייס אפ יור לייף, או משהו.

ויוה פוראבר

הספייס גירלז חוגגות עם ויקטוריה

לכתבה המלאה
ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
נעדרת מהתמונה: מלאני בי/צילום מסך, אינסטגרם
ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
מזל שאווה לונגוריה שם בתור המחליפה!/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, אבל זה לא הכל, כי על תקן התחליף של המפחידונת, תפקדה גברת מפורסמת אחרת - השחקנית האמריקנית אווה לונגוריה. עקרת הבית הנואשת לשעבר, חברה טובה של מיס בקהאם שבילתה איתה במסיבה, החליטה שאם דיוויד בן 40, הוא זכאי למיני-איחוד מתובל של ממש. לכן, הכתירה את עצמה בתור "לטינו ספייס" (הספייס גירל הלטינית!), הכי וואנבי, והשתובבה עם הליידיז במרקש.

אל התמונות של בנות הלהקה, שפרסמו ברשת, הוסיפו כיתובים משעשעים כמו "יום הולדת שמח דיוויד" (אמה), "חולה על הבנות האלה" (מלאני), "איזה לילה" (אווה), "יותר מדי כיף פה" (ג'רי), "הספייס גירלז עושות את מרקש" ו"ערב מהמם עם הבנות שלי" (ויקטוריה) ושאר כיתובים בסגנון שהצעירים של ימינו אוהבים. או שלא. ניחוש: בסיום הערב בקהאם את בקהאם תרגלו את מילות השיר "2 Become 1", בפרטיות.


וואלה! סלבס חולמת על איחוד של "חמסה". אמן.


רכלו על האיחוד (הנוסף) של הספייס גירלז בפייסבוק

ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
אז מה את רוצה, מה את הכי הכי רוצה?/צילום מסך, אינסטגרם
ספייס גירלז. אינסטגרם, צילום מסך
יאללה, תבלינים אוריינטליים. הספייס גירלז/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully