וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן עושה קים קרדשיאן

7.9.2015 / 11:50

אז לא, אמנם לא מדובר בניתוח להגדלת הישבן, החזה או כל איבר אחר בגוף - אך נראה שהמעושרת עם הפה הגדול החליטה לעשות את מה שהמשפחה הטראשית עושה בחג המולד. וואלה! סלבס שנה טובה

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
חמודים! ראידמן, צ'רנוי והילדים/אלכס ליפקין

כמה פעמים הסתכלתם על המשפחה שלכם וחשבתם 'וואי המשפחה שלי יכולה להיות הגרסה הישראלית לקרדשיאנס'? אז זהו, שיש מישהי שחשבה בדיוק כמוכם, אלא שלעומתכם, היא החליטה לקחת את המחשבה הזו צעד אחד קדימה, כשעשתה מחווה למשפחה הכי טראשית בעולם.

אז תגידו שנה טובה לגברת ניקול ראידמן, לבן זוגה, האוליגרך מיכאל צ'רנוי ולצמד הנסיכים שלהם מישל וריצ'ארד, שהחליטו לעשות מחווה לקים ובני המשפחה שלה כשנעמדו בשבוע שעבר מול המצלמה ודפקו פוזות כאילו היו חבורה של דוגמני על. המטרה הנעלה? צילומים לאיגרת ברכה לרגל השנה החדשה. נשמע מוכר?

רוצים עוד רכילות?
הטיול הרוחני של אייל גולן ואיציק זוהר
המאהב של ג'ורג' מייקל חושף תמונות קשות
אילנית לוי מגשימה חלום לליאם גולן

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
קים מי?/אלכס ליפקין

כזכור, מדי שנה קים, קורטני, קלואי, קיילי ושאר האחיות והאחים למשפחת הריאליטי נעמדים מול המצלמה של אחד מצלמי האופנה הגדולים בעולם ומצטלמים לכרטיס ברכה מיוחד לרגל חג הכריסמס, אותו הם שולחים לבני משפחה וחברים קרובים. אה כן, וכמובן למדורי הרכילות מעבר לים. כעת, המעושרת עם הפה הגדול מכיכר המדינה, החליטה לעשות את אותו הדבר, רק שהקונספט שלה היה קצת שונה.

בזמן שהקרדשיאנס הולכים על קונספטים משעשעים, ראידמן ומשפחתה הצטלמו בקוסנפט של נבחרת כדורגל, כשהם לובשים את החולצה של השחקן האהוב עליהם, כוכב נבחרת ברצלונה – ליונל מסי. ראידמן פרסמה את התמונה בדף האינסטגרם שלה תחת הכיתוב: "שנה טובה ומבורכת לכם חברים יקרים ממשפחת ראידמן-צ'רנוי! מאחלים לכם שתהיה שנה מוצלחת, בריאות, אושר, שמחה ואהבה! השנה החלטנו התחיל מסורת חדשה ולהכין גלויה חגיגית לראש השנה. השנה הקונספט הוא מחווה לקבוצת הכדורגל האהובה על הגברים במשפחה – בארסה ולכן כולנו במדים של השחקן האהוב ליונל מסי. המון נשיקות".

וואלה! סלבס רצתה להצטלם לברכת ראש השנה, אבל החתולים שלה ברחו.

מה דעתכם על הברכה של ניקול? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully