וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהב של ג'ורג' מייקל חושף תמונות קשות

7.9.2015 / 10:56

ג'ורג' מייקל כנראה לא חשב שלילה סוער אחד באוסטרליה עם מעצב שיער מתבגר, יסתיימו בסשן תמונות עירום של השניים שיגיעו למגזינים פלוס וידוי של הבחור שסיפר כי התאהב בזמר ואף קיבל ממנו הזמנה לבוא ללונדון. וואלה! סלבס סלפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. מייקל והספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה כי המזל הרע של ג'ורג' מייקל מסרב לעזוב אותו. אחרי שהתמכר לסמים, נכנס ויצא ממכון גמילה והיה מאושפז בבית חולים על סף מוות - עכשיו הוא זוכה לעוד 'מתנה' מאלוהי הקארמה, כשמעצב שיער מתוודה כי היה לו רומן קצרצר עם מייקל (שבכלל היה לו בן זוג באותה תקופה) ומספר איך השניים התאהבו האחד בשני.

אם חשבתם שהתמונות של הזמר המפורסם עוזב את מכון הגמילה היו קשות - כדאי לכם להציץ בתמונות הבאות, שצולמו במהלכו של לילה סוער (מאוד!), בחדר המלון של מייקל בביקור באוסטרליה, וכעת מתפרסמות בצהובונים מעבר לים.

רוצים עוד רכילות?
סליחה! הטיול הרוחני של אייל גולן ואיציק זוהר
הרמה להנחתה: ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי חובטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו רוצה קוק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם להאמין למעצב השיער, קרלוס ארתורו אורטיז, השניים הכירו דרך אתר הכרויות באינטרנט, ומיד לאחר מכן הזמין אותו הזמר לחדר המלון 'פארק הייאט', בו שהה. "מייקל היה אדיב, רגיש ונחמד שחיפש אחר אהבה", אמר והוסיף, "יש לי זכרונות מדהימים מהזמן שלנו ביחד". לפי דבריו של אורטיז, השניים בילו את הלילה ביחד, ובמשך שעות דיברו על הכל, בזמן שהזמר המפורסם הניח את ראשו על החזה של אורטיז.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעים לך בובה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כאן לא נגמר הסיפור, כי על פי אורטיז, הזמר הגאה אף הזמין אותו ללונדון על חשבונו, אך טרח לציין כי הוא גר עם בן זוגו וציין בפניו כי "העניינים בינינו לא ממש עובדים". לטענתו של מעצב השיער, הוא החליט לוותר והודיע למייקל כי "אני לא יכול להיפגש איתו כל עוד הבן זוג שלו גר בביתו, ושאנחנו יכולים להישאר בקשר טלפוני".

לצערו של אורטיז, הדיל כנראה לא מצא חן בעיני הזמר, ועם הזמן הקשר ביניהם דעך והם הפסיקו לדבר. אז למה התמונות צצות עכשיו? הו, טוב ששאלתם. נראה שלאחר כל הדיווחים על ג'ורג' - ליבו של מעצב השיער יצא אליו, כך שהוא החליט לפרסם תמונות קשות שלו ולספר את הסיפור. נשמה טובה או לא?

וואלה! סלבס רצתה לחשוף את התמונות מהלילה הסוער שלה עם אברהם הירקן, אבל פחדה שהוא יעצור את אספקת השקדים.

מה דעתכם על התמונות? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully