וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מוש בן ארי וקים קרדשיאן עושים לכם את השנה

13.9.2015 / 0:36

לרגל סיום השנה העברית, וואלה! סלבס מציגה בפניכם את האייטמים שעשו לכם את השנה האחרונה. או במילים אחרות: האייטמים שהכי אהבתם להקליק עליהם. אז מי במקום הראשון? וואלה! סלבס גולשת

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. לכבוד ראש השנה תשע"ה, קבלו את חמשת האייטמים הכי מדוברים של שנת תשע"ה.


במקום החמישי, אחרי שעם ישראל, חוץ מוואלה! סלבס כמובן, היה המום מהעובדה שרן דנקר חובב גם גברים – כולכם רציתם לדעת איך נינט הגיבה? ומי סיפק את התשובה? כמובן, האקס יהודה לוי.

הרשימה, יהודה לוי. מערכת וואלה!
היא יודעת! יהודה ונינט/מערכת וואלה!

במקום הרביעי נמצאת אחת הפרשיות היותר מסעירות של הוליווד, בכל זאת לא בכל יום פורץ האקר לחשבונות הענן של המפורסמות ושולף משם תמונות עירום של כוכבות כמו ג'ניפר לורנס וריהאנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ניפר לורנס. AP
אופסי! ג'ניפר/AP

במקום השלישי נמצא הצמד החמד גיא מרוז ואורלי וילנאי, שהחליטו לשמש כמשפחת אומנה ולאמץ לחיקם ילד שזקוק לבית חם באופן זמני. מי אמר שאין נשמות טובות בעולם?

אורלי וילנאי, גיא  מרוז. רפי דלויה
חמודים./רפי דלויה

ובמקום השני, אי אפשר להכין מצעד בלי קים קרדשיאן. וכן, ברור שמדובר בתמונות העירום שלה ששברו את האינטרנט, את העולם ובעיקר את הראש שלנו. אפשר קצת הפסקה לשנה החדשה?

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
שברה. קים/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראש, האמת? גם וואלה! סלבס הופתעה. במקום לקבל אייטם על בר רפאלי, נינט טייב או אסתי גינזבורג נראה כי האייטם שאתם הכי אהבתם לקרוא הוא על החברה החדשה של מוש בן ארי. סביר להניח בכלל שהיא צעירה ממנו בכמה וכמה שנים. או שלא.

מוש בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה בהצלחה. מוש והחברה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully