וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר ושלומית מלכה מדברות על נינט טייב

3.9.2015 / 3:20

מפגש של אקסית מיתולוגית וחברה נוכחית הוליד שיחה על קריירה, נוסטלגיה וכמובן על אקסית מיתולוגית אחרת. אז מה היה לשלומית מלכה ויעל בר זוהר להגיד על נינט? וואלה! סלבס סקס עם האקס

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

השנה: 1996. החדשות המרעישות: יעל בר זוהר, מי שנחשבה לבחורה הכי לוהטת בביצה המקומית יוצאת עם יהודה לוי, שחקן בתחילת דרכו שגם מבליח לתפקיד אורח בסדרת הדרמה 'רמת אביב ג'.

השנה: 2005. החדשות המרעישות: נינט טייב, הכוכבת הכי גדולה בתעשייה המקומית מנהלת מערכת יחסים עם לא אחר מאשר אותו לוי, שבינתיים הפך לאחד השחקנים היותר מבוקשים בישראל.

השנה: 2015. החדשות המרעישות: וואלה! סלבס מפרסמת כי שלומית מלכה, אחת הדוגמניות היותר מובילות בישראל אוחזת בחבר חדש - נכון, יהודה לוי שמו.

יעל בר זוהר. צילום מסך
על מה מרכלות? שלומית ויעל/צילום מסך

בביצה המקומית והקטנה של ישראל, זה היה רק עניין של זמן עד שהאקסיות יפגשו. אז נכון, בעבר ניסתה נינט להתחמק ממפגש עם הגברת מלכה, אבל במקרה של בר זוהר - נראה שהיא קצת יותר סלחנית, כך שבתחילת השבוע היא נפגשה עם מלכה, שבינתיים הספיקה להיכנס לנעליה בקמפיין האופנה, 'פוקס', וגם תפסה את טייטל 'החברה של'.

המפגש בין השתיים נערך במסגרת צילומים ליום ההתרמה השנתי של עמותת "גדולים מהחיים", שישודר ב'רשת'. השתיים צוטלמו כשערכו יום כיף לשתי צעירות חמודות שהעמותה תומכת בהן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יעל בר זוהר יהודה לוי תצוגה פוקס. איתמר סיידא
אחים. יהודה ויעל/איתמר סיידא

בין בחירת בגדים למריחת קרמים, התיישבו שתי הפרזנטוריות לשיחה צפופה על, אתם כבר יכולים לנחש - יהודה לוי, "אני אוהבת את יהודה", סיפרה מלכה, "ואני חושבת שהוא בן אדם מדהים, ועצם העובדה שהוא בחר את יעל אומר שהיא גם בן אדם מדהים". גם בר זוהר לא חסכה במחמאות ואמרה, "אין אני מבוסטית אש, בלי עין הרע אני לא רוצה לדבר", אמרה על החיבור בין יהודה ושלומית, "יהודה זה כמו אח, אני מכירה אותו מגיל 14", אמרה בר זוהר.

יהודה לוי, נינט טייב. אביב חופי
בזמנים טובים יותר. יהודה ונינט/אביב חופי

כשנשאלו השתיים על המפגש המוזר של אקסית ונוכחית, ענתה מלכה, "אנחנו שתינו פה למטרה נעלה ומדנימה, שמעבר לזה שכיף לנו להיפגש וכיף לנו להיות ביחד - כיף לנו לשמח את הבנות האלה וזה מה שחשוב היום". ומה עם נינט טייב? היא גם מוזמנת? "היא הפתיעה אותך", אמרה בר זוהר למלכה, ואז פנתה לכתבת ואמרה בחצי מבוכה, "את משתכללת". מי שהצילה את המצב היא מלכה שאמרה, "אני חושבת שכל מי שיבוא וישמח את הילדים ביום הזה הוא מבורך ומוזמן ואנחנו כולנו נעשה כאן חגיגה". שמעת נינט?

וואלה! סלבס תמיד בעד לצרף אקסים לחגיגה אחת גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully