וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוור קאפל: יהודה לוי ושלומית מלכה יוצאים

15.2.2015 / 1:16

פרסום ראשון: נראה שאת הוולנטייז, שניים מהרווקים הנחשקים ביותר בביצה לא העבירו לבד. בשבועות האחרונים, יהודה לוי והדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה, מבלים זמן איכות יחד. וואלה! סלבס רומנטיקה

שלומית מלכה יהודה לוי. ניר פקין
בקרוב בתמונות משותפות. שלומית מלכה ויהודה לוי/ניר פקין

יהודה לוי הוא איש חשוב מאוד, נחשק מאוד וככל הנראה - כעת גם איש תפוס מאוד. מאז הפרידה המדוברת ההיא של השחקן (עם ההיא שאין להזכיר את שמה), נדמה שעשרות, אם לא מאות בנות חשקו למלא את החלל בתור הצמודה של אחד הרווקים המבוקשים בביצה המקומית. אך כעת, וואלה! סלבס שמחה להודיע שככל הנראה, לוי מצא לעצמו את הגברת המושלמת.

רגע, אז מי זו? כאן מגיע הטוויסט: אתם מכירים אותה כדוגמנית בינלאומית עולה, כוכבת צעירה ולוהטת במיוחד בתחום הדוגמנית הישראלי ואחת הבנות החמודות ביותר בתעשיית הביוטי המקומית, שעונה לשם שלומית מלכה. אם הלסת שלכם נשמטה, זה רק כי בשעה שאתם קוראים את שורות אלה, יהודה לוי ושלומית מלכה הכי יחד!


עוד סיפורים מרגשים:
שברון לב? מי המפורסמת שלא מאמינה בחג האהבה
אילנית לוי בוחרת: אנטריקוט או שוקולד?
כמה אהבה? חידון הסלבס הרומנטי

יהודה לוי. ניר פקין
מציאה #1 יהודה לוי איש חשוב מאוד/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מציאה #2 שלומית מלכה מדגמנת/מערכת וואלה, צילום מסך

מכרים של השניים, מפטפטים על כך שכוכב "איש חשוב מאוד" בן ה-35, שלא ניהל זוגיות מאז שהפריד כוחות מנינט טייב בקיץ 2013, זכה לפגוש את מלכה לפני שבועות בודדים. אז, כנראה השחקן המסוקס נכבש בקסמה של היפהפייה וביקש להתראות עמה שוב. הדייט הפך לקשר שנמצא בתחילתו, כך שבשבוע האחרון מלכה את לוי בילו כמה פעמים אחד עם השנייה, בדרך להפוך לפאוור קאפל מקומי פוטוגני.

בעוד שמלכה בת ה-21 ניהלה בעבר מערכת יחסים עם הכוכבן עומר דרור, בתקופה האחרונה העבירה את זמנה בצילומים למגזינים מהעולם, נהנתה בחופשות עם דוגמניות בינלאומיות וחגגה במסיבות של כוכבי על, כמו חבר להקת וואן דיירקשן הארי סטיילס. לוי, שעבר בחייו קשרים ארוכים עם טייב, אפרת בוימוולד ויעל בר זוהר, נהנה מתדמית של רווק הולל ואף יצא לאחרונה לשניים (או שלושה) דייטים עם בלונדינית שרכבה על הפרסום שלו. זאת, מלבד הופעה בכמה תפקידים נחשקים שגילם מול המצלמות בסדרות בארץ ובהוליווד.

עם זאת כעת, נדמה שמדובר בתחילתו של קשר של ממש עבור שניהם - כיוון שעל פי מקורבים, בימים האחרונים לוי את מלכה פשוט לא מפסיקים לבלות יחד. אחרי תקופה שבה ככל הנראה חיזר אחריה, השניים בילו בסוף השבוע האחרון גם במסעדת יוקרה תל אביבית ולאחר מכן המשיכו את הערב במועדון לילה ידוע בעיר. חמודים.

את תגובת הסוכנת של מלכה, אלינור שחר, לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הכתבה.


וואלה! סלבס מאמינה באהבה ממבט ראשון. זה קורה בכל פעם שהיא נתקלת בבופה קינוחים.


רכלו על הזוגיות של יהודה לוי ושלומית מלכה בפייסבוק

אקסים מיתולוגיים? ברור שכן:

יהודה לוי, נינט טייב. אביב חופי
היוש, נינט טייב חיה למען האהבה/אביב חופי
יהודה לוי, יעל בר זוהר. אביב חופי
פעם, היסטוריה עתיקה עם יעל בר זוהר/אביב חופי
עומר דרור, שלומית מלכה. אביב חופי
עומר דרור, תאכל אבק כוכבים/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully