וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה! אלכסה דול דורשת יחס VIP בזמן שופינג

וואלה! סלבס

5.9.2015 / 0:01

האם הדוגמנית ופליטת הריאליטי המפתה, מרגישה ש-15 דקות התהילה שלה עומדת לחלוף? כי כאשר שהגיעה לחנות אופנתית תיזזה את כל צוות העובדים בשלל דרישות מופרכות. וואלה! סלבס עלה לה

אלכסה דול. אלירן אביטל,
"הבו לי כוס שמפיין. תודה". אלכסה דול/אלירן אביטל

היה היתה נסיכה בלונדינית, שחשה כאילו היא מינימום פריס הילטון ואצה רצה כדי להשתתף בתכנית ריאליטי יחד עם בן הזוג הפוטוגני שלה. רגע אחרי שהפכה לשם מדובר בקרב חובבי הטראש, כנראה חשה קצת פחות הילטון וקצת יותר קווין אליזבת', או מינימום מדונה. אלכסה דול, הכוונה היא אליך, פרימדונה.

הזמן: אחד הימים הלוהטים של השבועות האחרונים. המיקום: אזור הקניות הלוהט של העיר רעננה. האיוונט: דול הבלונדינית בחולצת בטן, אורזת את כלבת הצ'יוואווה הפרוותית שלה לואי, ומגיעה עד לעיר בשרון במיוחד כדי לרכוש משקפי שמש חדשים בחנות "בעין יפה". ואז מתחילות התקלות.


עוד סיפורי סלבס:
לא תאמינו כמה אלכסה דול הוציאה על הרכב הראשון שלה

אלכסה דול. אלירן אביטל,
"טוב, לא מוצא חן בעיני. איפה כל האופציות!". אלכסה יוצאת/אלירן אביטל

החצי השני של רז זלצרמן, שידעה שתזכה להנחת סלב נאה כשתציג את עצמה בפני המוכרים, חיפשה מודל מאוד ספציפי של משקפיים כהים מבית מותג אופנה ידוע. עם זאת, כשלא נמצא הדגם שעליו פנטזה, דול ביקשה שסוכן המותג יגיע במיוחד מתל אביב, מה שקרה בסופו של דבר - יחד עם כמה מגשים מלאים בדגמים שלא ניתן למצוא בתחומי חנות האופטיקה. ברור שהמשקפיים שחיפשה נמצאו, כי מה לא עושים עבור עוד פליטת ריאליטי.

רגע, זה לא הכל כי בזמן שהמתינה הביץ' הפרטית החמודה לואי, לא הצליחה להתאפק והטילה את מימיה מאחורי הדלפק בחנות. בלאגן? כי המוכרות האדיבות (או שמא זועמות?) לקחו על עצמן את המשימה וניקו את צרכי הכלבה הקטנה, כחלק מחוויות השירות, ברור. דול, זכתה ליחס של מלכות, לפחות עד שתעלם לעולם שכולו סלבס סוג ד'.


וואלה! סלבס כלבה יום כן, יום לא. היום כן.


רכלו על הדרישות ל אלכסה דול בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלכסה דול. אלירן אביטל,
רגע, בסוף קיבלת מה שרצית?/אלירן אביטל
אלכסה דול. אלירן אביטל,
ביוש. אלכסה דול והביץ' החמודה/אלירן אביטל
  • עוד באותו נושא:
  • אלכסה דול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully