וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מל גיבסון השתולל, דחף וירק על צלמת בפסטיבל ישראלי"

שירות וואלה! סלבס

24.8.2015 / 14:24

כוכב העבר התפרע שוב? צלמת פפראצי טוענת שניסתה לתעד את השחקן וחברתו במסגרת פסטיבל הסרטים האוסטרלי-ישראלי. בתגובה, חווה התפרצות זעם, שבמזל לא נגמרה באופן גרוע יותר. דוברו של גיבסון: "הצלמת הציקה". וואלה! סלבס סבלנות

מל גיבסון. ספלאש
לא האיש הכי נעים בעולם. מל גיבסון/ספלאש

הו לא, מל גיבסון - שחקן הוליוודי בהפרעה וכוכב נופל - חווה התפרצות זעם נוספת? לא ברור. קריסטי מילר, צלמת פפראצי אוסטרלית, טוענת כי הותקפה על ידי גיבסון בסוף השבוע, בזמן שניסתה לצלם אותו יחד עם חברתו הצעירה כשהם מבלים בהקרנת סרט במהלך פסטיבל הקולנוע האוסטרלי-ישראלי. בין השאר, הצלמת העידה שצווח עליה תוך כדי שהוא מאדים בפניו, דחף אותה ואפילו ירק עליה. לא נכון!


עוד סיפורי סלבס:
כוכב ישראלי בדרך לשחק בדרמה "משחקי הכס"?
אחות של: פיפה מידלטון משותבבת בבגד ים
נינט טייב והבעל מבלים בלי הילדה אמיליה

מל גיבסון. GettyImages
שמור על הידיים בכיסים! גיבסון/GettyImages

על פי הדיווחים מהעיר סידני, שם נערך אירוע הקולנוע - הצלמת הצליחה לתעד את הכוכב ובת זוגו, רגע לפני שהתפרץ עליה. "הוא דחף אותי מאחור בעוצמה", מעידה מילר, "הוא יצא משליטה והאדים כולו... ירק עליי ואז התחיל מטח קללות כמו 'כלבה', 'זונה' ואמרות שאני לא בן אדם, שפשוט השאיר אותי מזועזעת". לדבריה, בשלב מסוים של התקרית האמינה שהוא עומד להחטיף לה אגרוף בפניה ולא עצר לנשום אפילו לרגע.

"הוא חשב שאני לא מכבדת אותו בכך שאני מצלמת אותם", הסבירה הצלמת האוסטרלית הנחרדת שהגיעה ל"פסטיבל היהודי", כפי שהוגדר על ידי הצהובונים, "הוא אמר לי שאני אדם שפל, דוחה ולא שווה כלום. החברה שלו תפסה אותי בכתף ואמרה לו שזה מספיק... היא התנצלה בפני אחר כך".

שלדים בארון

הסודות שלא ידעתם על מל גיבסון

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובב כשרות למהדרין? מל גיבסון ושחקנית ישראלית בצילום עבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, דוברו של גיבסון שחרר לצהובונים ברחבי העולם הודעת תגובה, לפיה "לא היתה שום תקיפה מהסוג הזה, לא דחיפה או יריקה על אף אחד. מדובר בשקר מוחלט, הצלמת היא זו שהציקה לגיבסון ובת הזוג שלו. כשהתעצבן, פשוט זרק לעברה 'תמצאי לעצמך עבודה ראויה' והלך מהמקום". אז מי דובר אמת? בהתחשב בעובדה שגיבסון חווה תקריות אלימות מתועדות בעבר והואשם בכך שהוא אנטישמי, לא ברור כלל.


וואלה! סלבס לא בעד אלימות, אלא אם היא בחדר המיטות. בהסכמה, ברור שבהסכמה.


רכלו על התקיפה של גיבסון - היתה או לא היתה - בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מל גיבסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully