וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על מל גיבסון

שירות וואלה! סלבס

4.1.2014 / 0:12

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# נראה שלא קיימים המון אנשים שהצליחו לפספס את השחקן מל גיבסון. בין אם בזכות קריירת המשחק שלו או דווקא בגלל פיו הגדול - גיבסון הוא אחד השחקנים המוכרים בעולם. מה שאתם לא יודעים הוא שלתחום המשחק הוא הגיע במקרה, לאחר שאחותו שלחה עבורו טופס הזמנה לאודישן, מבלי שיידע. אם לא די בכך, ביום שלפני האודישן הגדול, גיבסון היה מעורב בקטטה והגיע לאודישן עם חבורות על פניו, מה שזיכה אותו בתפקיד. לפעמים צריך ביש מזל בחיים.

# אם כבר מזל, אז גיבסון כמעט שוויתר על התפקיד ב"לב אמיץ", זה שבזכותו קצר לא מעט מחמאות, מאחר שחשב שהוא מבוגר מדי לתפקיד. הוא ביקש מהמפיקים לביים את הסרט במקום לשחק בו. לבסוף, הגיעו הצדדים לפשרה וגיבסון שימש גם כבמאי וגם כשחקן.

מל גיבסון. GettyImages
בחור דבש. לא. מל גיבסון/GettyImages

# למרות שהוא ידוע בזכות פיו הגדול, כולל ההערות האנטישמיות שהשמיע או המריבות עם בת הזוג לשעבר, תתפלאו לגלות שפירוש שמו של גיבסון בפורטוגזית הוא "דבש".

# רוצים לדעת מה מקור השם הפרטי שלו? מאוד הזוי. מתברר שהשחקן הוותיק קרוי על שמה של הכנסייה "סיינט קלונמל", שנמצאת אי שם באירלנד, שם נולדה אימו.

# ועוד הרגל רע - מלבד הפה הגדול: מל ידוע כמעשן כבד. כמה כבד, כזה שאישתו לשעבר הציבה לו אולטימטום להגביל את העישון לשלוש סיגריות ביום. חושבים שזה עבד? לא ממש, הרי בסופו של דבר השניים התגרשו.


אח או פח? רכלו על מל גיבסון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully