וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריס ג'נר מדברת על קייטלין: "שתמצא רק אושר"

שירות וואלה! סלבס

16.8.2015 / 13:27

חשבתם שהמאמא של משפחת קרדשיאן ובעלה לשעבר, שהפך לגברת, מסוכסכות? אז זהו, שכעת נראה שהנשים החזקות שמו הכל מאחוריהן. "אני רק רוצה שאהובי יהיו שמחים", אמרה קריס בראיון חושפני. וואלה! סלבס מטריאכלית

קריס ג'נר/אינסטגרם

עוד לפני תכנית הריאליטי המשפחתית, הרבה לפני קלטת המין של קים קרדשיאן, שנים לפני שהפכו לתופעת טראש בינלאומית והמון זמן לפני שקניה ווסט היה בתמונה - קריס וברוס ג'נר היו בני זוג אוהבים. ואז, הגיעה התהילה, פרידה ידידותית מדוברת (שתועדה מול המצלמות כמובן) וההלם האמיתי, כשברוס הודיע שהוא הופך לאישה - קייטלין ג'נר.

מאז, נדמה שהיחסים בין הגברת השולטת במשפחה המפורסמת ובין הגברת החדשה של משפחת הטראש, עלו על שרטון - כולל החלטתה של קייט שלא להזמין את האקסית לטקס הפרסים הנוצץ שבו קיבלה את פרס האומץ, או הציטוטים של המאמא קרדשיאן שהתראיינה וזעקה על האישה החדשה "למה בכלל התחתנת איתי". אך נראה, ששתי הנשים הבינו שביחד - הן חזקות יותר. זו אולי הסיבה שבראיון חדש של קריס, האמא נשמעה מפויסת ומרוצה יותר מאשר בעבר, כשדיברה על קייטלין ועל הבנות המפורסמות שלה.


עוד סיפורי סלבס:
מרגש: קייטלין ג'נר מתאחדת עם האקסית ומשפחת קרדשיאן
תרימו! יהודה לוי ושלומית מלכה משתוללים במסיבה
בגיל 57 שרון סטון חושפת הכל בעירום מלא

קריס ג'נר, קייטלין ג'נר. ספלאש
חיבוק תומך. קריס אוחזת בקייטלין ג'נר/ספלאש

"אני רק רוצה שכל האנשים שאני אוהבת במשפחתי ובחיי יהיו שמחים ומאושרים, כך שכל מה שאני מאחלת לקייטלין ושהיא תמצא את האושר שלה", הודתה קריס בראיון למגזין Haute Living, כשנשאלה על בעלה לשעבר והיחסים בינם.

בנוסף, הספיקה גם לפטפט על הפרידה של בתה הבכורה, קורטני קרדשיאן מבן הזוג סקוט דיסיק ושיבחה אותה על האומץ שלה. "היא הגיבורה שלי כרגע, היא מקבלת החלטות נבונות", אמרה המאמא, "הילדים שלה תמיד בעדיפות ראשונה... היא מסורה למשפחתה, המצב גרם לי להבין כמה חזקה היא".

"אני מודאגת בגלל הנכדים שלי", הוסיפה לפטפט ללא בושה, "הרשת יכולה להיות כל כך אכזרית. מה גורם לאנשים להיות כל כך אכזריים וכועסים, כדי שיאמרו דברים כאלה רעים על בני אנוש אחרים?", אמרה בדאגה. זה בסדר, אחרי פטפטת הצדקנות, אמרה שהיא "חיה את החלום שלי, בגלל שאני עובדת עם הילדים ורואה איך הם מגשימים חלומות, זה ממש מתגמל". נהדרת.


גם וואלה! סלבס חיה את החלום שלה - לשכב על הספה ולאכול 4 מסיבמבה בשעה.

רכלו על קריס ג'נר הסלחנית בפייסבוק

משוחררת!

הפעם הראשונה של קייטלין בבגד ים

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קייטלין ג'נר, קריס ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
הנשים השולטות במשפחת קרדשיאן. קייטלין, קריס ג'נר וקים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
זוכרים שפעם הם היו נשואים? קריס עם ברוס ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully