וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות נושכת: דנית גרינברג ואליאב אוזן מתחתנים

וואלה! סלבס

4.8.2015 / 9:27

כמעט שנה אחרי הדרמה הרומנטית שבגללה יצאו מבית הריאליטי בנפרד, רק כדי לשוב האחד לזרועות השנייה - אליאב אוזן ודנית גרינברג החליטו להתחתן ולהיות יחד לנצח. כנראה לא תגיע לחתונה: נופר מור. וואלה! סלבס קיטש

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

לפעמים חלומות מתגשמים, רק תשאלו את העורך הראשי של "האח הגדול", יורם זק, שראה איך סיפור אהבה צומח לו מול העיניים - מתפרק לדרמה שמאלצית - רק כדי להסתיים בסוג של סוף טוב אחרי שהמצלמות כבו.

כן, מדובר על הרומן בין פליטי הריאליטי דנית גרינברג ואליאב אוזן, שזכה לתפנית מפתיעה בגלל משולש רומנטי שהתהווה עם נופר מור, כדי להיגמר בהצעת נישואים של אוזן לגרינברג. זה נכון, אוזן וגרינברג מתחתנים!


עוד סיפורי סלבס:
שמעתם על תאונת הדרכים המסוכנת של אליאב אוזן?
מצד שני, אחרי 13 שנים גוון סטפני מתגרשת
המפורסמות מגלות: "נשרף לי השיער"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאורסת לאהבת חיי". דנית גרינברג ואליאב אוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנו בצהלולים: המקעקע בן ה-32, הציע לבת הזוג שלו בחודשים האחרונים, סטודנטית בלונדינית בת 23, להיות שלו לנצח נצחים במהלך חופשה רומנטית של השניים ביוון. זאת, אחרי חודשים אורכים שבה השניים, שהכירו בבית עם המצלמות של "האח הגדול", מדגמנים זוגיות דביקה במיוחד ברשתות החברתיות (כולל תמונת "מאורסת לאהבת חיי"), או בהפסקת הפרסומות שלכם, כשכיכבו בקמפיין שיער מבדח באווירת אייטיז.

מעריצי תכניות מציאות מקומיות? אתם זוכרים נכון, המצב לא תמיד היה נפלא בין דנית ואליאב. אחרי שגרם לו להתאהב בה מול המצלמות במסגרת שהשתתפו בתחרות ריאליטי בקיץ שעבר - החליט לנסות לדגום דווקא את פליטת הריאליטי נופר מור, שהגיעה לתחרות בשלב מאוחר יותר, זאת למורת רוחה של גרינברג.

בסיום העונה החמה, העדיף להמשיך לנסות את מזלו בתחום הרומנטי דווקא עם מור. כלומר, רק כדי לסיים את הקשר הזה ולחזור לזרועותיה של דנית. כעת, זה נגמר בטבעת והבטחה לחתונת ריאליטי טראש.


וואלה! סלבס הציעה נישואים לשמעון מהפלאפל, רק כדי לקבל תוספת צ'יפס בלי תשלום.


רכלו על החתונה של דנית ואליאב בפייסבוק

עכשיו כבר יודעים

דנית vs נופר - מי תזכה באליאב?

לכתבה המלאה
אליאב אוזן, דנית גרינברג. נועם מושקוביץ
בגמר הריאליטי הם נראו ככה. אליאב אוזן מחבק את דנית גרינברג/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully