וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנים: גוון סטפני מתגרשת

שירות וואלה! סלבס

4.8.2015 / 9:04

אחת מכוכבות הרוק הגדולות בעולם - החליטה לפרק את החבילה לאחר 13 שנה פלוס שלושה ילדים. לאחרונה, גוון סטפני הגישה מסמכי גירושים מבעלה, גווין רוסדייל. וואלה! סלבס ללא ספק

גוון סטפני. GettyImages
ביוש. גוון סטפני וגווין ורסדייל בזמנים יפים יותר/GettyImages

הוליווד מתעוררת הבוקר (ג') לעוד סאגת גירושים, שעלולה להסתיים בצורה די מכוערת. הפעם מדובר ברוקרית הבלונדינית והקשוחה, הזמרת גוון סטפני, שהחליטה להגיש לאחרונה בקשה לגירושים ולפרק את החבילה.

סטפני בת ה-45, שנשואה ב-13 השנים האחרונות לסולן להקת בוש, גווין רוסדייל (49), החליטה שלמרות שהביאו לעולם שלושה ילדים מקסימים, היא מעדיפה לפרק את החבילה ולבלות בנפרד. בימים האחרונים, כך על פי דיווחי הצהובונים מעבר לים, הגישה את המסמכים הנדרשים על מנת שיוכלו לחיות בנפרד.


רוצים עוד רכילות?
הדייט המשפחתי של משה פרץ
הישראלית היפה שבמגעים עם 'ויקטוריה'ס סיקרט'
הלם: לא תאמינו כמה כסף ביונסה בזבזה על נעליים

סטייל ID – גוון סטפאני. GettyImages
בימים טובים יותר. סטפני, רוסדייל והילדים/GettyImages

"שנינו הגענו להחלטה משותפת לא להישאר שותפים בנישואים", מסרו השניים בהודעה משותפת לעיתונות, "אך אנו נשארים שותפים בהורות ומתחיביים לגדל בשיתוף פעולה את שלושת הבנים שלנו, בסביבה שמחה ובריאה". אוקיי.

זו אינה הפעם הראשונה שהנישואים של השניים חווים משבר. כבר ב-2012 צצו לא מעט שמועות שטענו כי השניים עומדים בפני גירושים. זאת כיוון שלרוסדייל, יש גם בת מחוץ לנישואין - הדוגמנית הבריטית בת ה-26 (!) דייזי לאו - שגילתה לו שהוא אביה שנים אחרי שנישא לסטפני. לבסוף, הם כנראה התעשתו על עצמם והמשיכו לחיות ביחד, עד עכשיו, כאמור.


וואלה! סלבס לא נותנת גט לבעלה עד שהוא לא יוותר על מכשיר השווארמה שהם קיבלו בחתונה.


מה דעתכם על הגירושים? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully