וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: יהודה לוי מדבר על האקס של האקסית

29.7.2015 / 19:00

משולש רומנטי של מלכת יופי, מוות של בתה של דיווה, הופעה של כוכב גדול ואלים בארץ הקודש ונפילתו של כוכב ישראלי מפורסם - כל אלו היו החדשות החמות של השבוע. אה כן, וגם איך נינט הגיבה כשגילתה שהאקס שלה חובב גברים? וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: מאיה בן ניסן

את המצעד פותח סיפור קצת מוזר על מלכת יופי, טיטי איינאו שמה, שמצאה את עצמה מככבת במרכזו של משולש רומנטי כשמצד אחד רון אלוף, כוכב ריאליטי שהכירה בהישרדות ומהצד השני סהר חגי יוצר שכתב לא מעט מהשירים שאתם אוהבים. נו, עכשיו הוא גם יכול לכתוב טלנובלות לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משולש ברמודה./מערכת וואלה!, צילום מסך

המקום הרביעי מספק גיחה קצרה לחו"ל, שם מחכות חדשות קצת פחות נעימות. ארצות הברית מתאבלת בימים אלו על לכתה של בובי קריסטינה בראון, המוכרת יותר כבתה של וויטני יוסטון, לאחר שנמצאה חסרת הכרה בחדר האמבטיה במלון ונאבקה על חייה במשך חודשים רבים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בובי כריסטינה וויטני יוסטון בגאלה שלפני הגראמי 2011. Jason Merritt, GettyImages
גורל אכזר. וויטני ובובי/GettyImages, Jason Merritt

גם המקום השלישי מספק ניוז שקשור לכוכב בינלאומי, אבל הפעם עם טעימה ישראלית, ככה זה כשכריס בראון, כן ההוא שפיצץ לריהאנה את הוודג' מגיע להופעה בישראל ועשרת אלפים איש, שכנראה לא ממש רואים משהו פסול בללכת להופעה של גבר אלים ומכה – קיפצו על הדשא בזמן שהדוש הזה הופיע על הבמה.

הופעה כריס בראון בישראל. מגד גוזני
איפה ריהאנה?/מגד גוזני

אל מקום השני מגיע איתי תורג'מן, מי שנחשב בעבר נחשב לאחד השחקנים היותר מוערכים בתעשיית הבידור, אך עם השנים הפך לפליט ריאליטי שמקפץ מהשקה להשקה, אז מה עובר על תורג'י? תכנסו ותקראו את התחקיר בוואלה! סלבס.

איתי תורג'מן. לם וליץ,
חבר, אתה חסר/לם וליץ

ובמקום הראשון נמצא הגברבר הלוהט יהודה לוי שלא חשש לרגע לחשוף את הסוד של האקסית שלו כשסיפר איך הגיבה כששמעה שהאקס שלה בכלל חובב גברים. "היא הופתעה, כולנו הופתענו", אמר לוי השרמנטי.

יהודה לוי. רפי דלויה
"נינט היתה בהלם". יהודה/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully