וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הנעלם: מה עובר על איתי תורג'מן?

וואלה! סלבס

29.7.2015 / 0:35

מהצעיר המבטיח לפליט ריאליטי שקופץ בין השקות - מה קרה לאיתי תורג'מן ואיך הפך אחד השחקנים המוערכים בביצה לכוכב מדורי הרכילות, בעיקר בזכות הלבוש? "הוא טיפוס, לטוב ולרע", מספרים בתעשיית הבידור. וואלה! סלבס עושה אילנה דיין

צילום: ניר פקין

כל אמן/ שחקן/ פליט ריאליטי ישראלי יודע שאם יש משהו שאפילו יותר קשה מלפרוץ לתודעה בתעשיית הבידור המקומית, היא היכולת להישאר בה. לא סתם, אלא להישאר מעניין, עדכני והכי חשוב - עסוק. או במילים אחרות: שהצעות העבודה לא יפסיקו לזרום.

לא פעם ולא פעמיים שומעים על כוכבים שהיו בזמנם ה-
"דבר" הכי לוהט, אך היום אין איש שזוכר את שמם (היי, ב"האח הגדול VIP" עשו על זה המון כסף). מה השמות אלינור אהרון ('לא כולל שירות'), אלון ריינהורן ('כסף קטלני') או עדי טרר ('פלורנטין') אומרים לכם? כולם היו אנשים מבוקשים, כולם היו אושיות לוהטות ולכולם חיכו מעריצים בכל פינה. וכן, כולם נשכחו בארכיון היכל התהילה הגדול של הביצה המקומית.

איתי תורג'מן. שוקה כהן,
השחקן המבטיח לשנת 2002. איתי תורג'מן/שוקה כהן

"פעם הגדירו אותו כשחקן גאון"

השנה היא 2002, טקס פרסי אופיר הישראלי. בקטגוריית פרס השחקן המשנה הטוב ביותר, זוכה איתי תורג'מן על תפקידו בסרט "בית"ר פרובנס" - מה שהופך אותו לשחקן הכי צעיר שזכה אי פעם בפרס הנחשק.

השנים עוברות, תורג'מן או כפי שהוא נקרא בפי כולם תורג'י, הפך לשם לוהט אצל מלהקות תכניות הבידור - עם תפקידים בסרטים 'מדורת השבט', 'אביבה אהובתי' ו'בופור', או שלל דמויות שגילם על המסך הקטן כמו ב'זמן אמת', 'האלופה', 'הכל דבש', 'מסכים', 'דאוס', 'ילדי ראש הממשלה' או 'נויורק' - אין ספק, תורג'י הוא אחד השחקנים הכי מבוקשים בתעשיית הבידור.

"פעם הגדירו אותו כשחקן גאון", סיפרה לוואלה! סלבס אישיות בכירה בעולם הבידור, "אמנם הוא לא איבד את המומנטום ושמר על הסטטוס ככוכב, הוא מצליח לתפוס כותרות, אבל זה כבר לא מה שהיה", היא קובעת. אז מה קרה לתורג'י - האם ההצעות הפסיקו להגיע או שהוא פשוט החליט להוריד הילוך ולהנמיך פרופיל? נראה שמאז הדרמה המקומית 'נויורק' - הפרויקטים היחידים שעליהם עבד השחקן המחונן היו תכנית הריאליטי "הישרדות VIP" שבה התמודד והנחיית הריאליטי הממוחזר "זוג מנצח VIP".

איתי תורג'מן. לם וליץ,
בדרך לעוד השקה. תורג'י/לם וליץ

"לא הגיוני, כשמכתירים אותו בתור 'הדבר הגדול הבא'"

"תמיד נראה שהוא זמין, שהוא כאן, אבל על המסך לא ראינו אותו תקופה ארוכה", מספר בכיר בתעשיית הבידור, "שנה מאז ש'זוג מנצח' הסתיים, ולא ראית אותו על המסך אפילו לא בתפקיד אורח", הוא מוסיף. "למיטב ידיעתי הוא גם לא הצטלם לשום דבר שאמור לעלות בקרוב וגם אין ממש פרויקט גדול באופק".

אז זהו, שדווקא כן היה - איתי עתיד היה להצטלם לסדרה "זמר מזרחי", דרמה שהיתה אמורה להיות הגרסה הים תיכונית ל"הפמליה" ההוליוודית. אלא שאז הפרויקט הוקפא והתוכנית נשארה על המדף. תורג'י החל למצוא את עצמו מקפץ מהשקה להשקה, גוזר קופונים על הופעות בציבור ובעיקר עסוק בלספק כותרות למדורי הרכילות על הפרידה מאנה ארונוב, הזוגיות עם ליאן פישביין והאאוטפיט המוגזם שלבש לאיוונט כזה או אחר.

"בשורה תחתונה, עובדתית משהו פה לא הגיוני כשמכתירים אותו בתור הדבר הגדול הבא ולא רואים אותו בשום מקום", מספרת מלהקת בכירה.

את חושבת שההשתתפות ב"הישרדות" פגעה בו?
"זה פגע בו, למרות באושרי כהן למשל זה לא פגע, יש כאלה שעושים את זה בצורה חכמה. אושרי לא היה המניאק, אושרי היה החבר של המניאק", היא מספרת, "הוא גם יצא על אושרי מול המצלמות. והיה כמובן את הסכסוך המתוקשר בינהם - אנשים גילו את האופי האמיתי שלו".

עם זאת , נראה שלמרות התדמית ה"ילד הרע", משהו טוב (או שלא) יצא מהשתתפותו בתכנית. "הדבר החיובי בהשתתפות בריאליטי, היה זה שלמרות הכל הוא הפריד את עצמו מאושרי, הוא כבר לא נחשב ל'צל' שלו. התהפך המאזן בינהם. תורג'י הרוויח בכך שיצא בולט למרות הכל. הוא אסרטיבי, עם דעות מוצקות", מספר גורם בתעשייה, "אבל הקהל בבית לא קיבל את תורג'י באהדה. גם תכנית המתיחות שהיה אמור להנחות לא יצאה לפועל והחליפו אותו לבסוף בעפר שכטר, לאחר שהיו חילוקי דעות מאחורי הקלעים".

לפחות זה קרה

איתי תורג'מן והאקסית של עידן יניב בדייט

לכתבה המלאה
איתי תורג'מן. מגה צילומים,
בעוד חלטורה. תורג'מן מתקלט/מגה צילומים

"לא רואים שחקנים כאלו עם סטאר קוואליטי כמו שלו בכל יום"

אך נראה שלא מדובר דווקא בכישרון משחק לא ראוי, כיוון שכל הגורמים שהתראיינו לכתבה סיפרו על כשרון ראוי לשבח ועל שחקן מחונן. עם זאת, נראה כי דווקא האטטיטוד, הגישה של תורג'י, היא מה שמפריע לאנשים. אם חשבתם שבריאליטי על האי הוא הצטייר כ"נבל", כנראה שלא פגשתם אותו על סט צילומים.

"הוא קצת בעייתי, הוא לא נגיש. אושרי מתקבל בחיבוק, הוא דאג להתבגר בעיני הציבור, בזמן שאיתי נשאר הילד הבעייתי. אבל, אי אפשר לקחת את הכשרון ממנו, הבן אדם שד במשחק. הוא מקצוען. הוא טיפוס. לטוב ולרע", מספר לוואלה! סלבס גורם שעבד בעבר עם תורג'מן. "יש לו אוהבים ואנשים שפחות מסתדרים איתו", העידה בכירה בתעשיית הבידור, "יש לו אגו, אבל אני חושבת שבסופו של דבר זה לא מזיק לגמרי. אני אוהבת את האנרגיות שלו ואת המקצועניות שלו על הסט".

אותה בכירה היא לא היחידה שיודעת לפרגן לשחקן המוכשר, כיוון שיש לא מעט אנשים שנהנו לעבוד איתו. "אז כן, אני שומע שמועות מכל מיני מקומות, ועל כך שמספידים אותו כבר", סיפר גורם אחר, "אז אפילו אם יש 'אטיטיוד' - כולם בסוף נרגעים. הוא מאוד מוכשר ואין לי שום שמץ של ספק בזה". לרצף המחמאות הצטרפה גם מלהקת מוכרת אחרת. "לא רואים כל יום שחקנים כאלו עם סטאר קוואליטי כמו שלו", העידה, "קשה למצוא שחקנים שברגע שהם נכנסים לחדר הם כובשים את כולם ועושים אודישנים נורא מדויקים. יש כמה כאלה, הוא אחד מהם".

איתי תורג'מן, רוני דואני. אילנית כהן,
ספורטאי מצטיין. איתי תורג'מן עם רוני דואני/אילנית כהן

"הוא לא שווה את המחיר שהוא דורש"

"כשתורג'י בזוגיות הוא רלוונטי, במיוחד אם בת הזוג מוכרת גם כן"

אומרים שצרות באות בצרורות, אז נראה שגם בגזרת האירועים - שבתקופה האחרונה נחשבים למקור פרנסה לא קטן של המפורסמים - חווה תורג'י דעיכה. "הייתי מזמינה אותו פעם לאירועים, הוא נחשב ל'A ליסט', נחשב לבן אדם אופנתי", סיפרה אשת יחסי ציבור. "עדיין תופסים ממנו אופנתי, אבל לקמפיין לא בטוח שהייתי לוקחת אותו. לא הייתי משלמת כזה סכום להביא אותו, כי הוא לא מחזיק בפני עצמו, הוא לא עושה כלום. לא בסכומים כמו שהוא דורש".

בכיר אחר בתחום יחסי הציבור, סיפר לוואלה! סלבס כי "הרבה זמן לא הייתי במשא ומתן איתו על מנת שיגיע לאירוע. פעם הוא היה הרבה יותר זורם והיה הרבה יותר קל לתקשר ולהזמין אותו, אבל בשנים האחרונות החל להציב מחירים גבוהים ותנאים שמקשים על האופציה להביא אותו. אנחנו כבר מוותרים עליו מראש ולא מנסים אפילו". רגע, האם הוא שווה עבור המפרסמים?, זהו ש"כשהוא בזוגיות הוא רלוונטי, במיוחד אם בת הזוג מוכרת גם כן. כשהוא רווק או כשהוא מגיע לבד לאירוע - תורג'מן לא שווה את המחיר שהוא דורש והחשיפה בתקשורת של התמונות שלו לא עושה את זה".

איתי תורג'מן, אנה ארונוב. אביב חופי
לוהטים יחד. תורג'מן עם האקסית, אנה ארונוב/אביב חופי

תגובת הסוכנת: "איתי שחקן מוכשר ומאוד מיוחד"

זוהר יעקובסון, הסוכנת של תורג'י, מסרה בתגובה: "איתי שחקן מאוד מוכשר ומאוד מיוחד, הוא אינטליגנטי ברמת על ויש לי למה להשוות. הוא בן אדם מאוד עמוק, עם פילוסופיית חיים מאוד מיוחדת. הוא אדם שעושה דרך ואני מכירה אותו שנים ומתפעלת ממנו בכל פעם מחדש", סיפרה יעקובסון. "הוא פועל למרחקים ארוכים, הבחירה המקצועית שלו היא מאוד נכונה מבחינתי. הוא בורר תפקידים ובורר עבודה. הוא עובר תהליך הבשלה והתבגרות מאוד נכונים. התפקידים שהוא עשה בתחילת הקריירה שלו, כנער או כילד, כבר לא נכונים והוא עובר לדברים בעלי משקל סגולי נכון יותר".

עוד הוסיפה יעקובסון כי, "הוא עוד יעשה תפקידים מדהימים. רק החודש סירבנו לשני תפקידים ראשיים, אחד בסידרה חדשה והשני בסרט ישראלי. הוא בוחר עוד אופציות להתפתח בהן מבחינה אמנותית, הוא רוצה לבחור תפקידים שיתאימו לו לא רק מבחינת עבודה ופרנסה אלא גם למען האומנות שלו וההתפתחות שלו".

"כשחקן, אין ספק שיעשה דברים מהותיים ומצוינים ואין לי ספק שהוא לא בן אדם שבלוני. הוא גם צלם, ספורטאי, בשלן, כותב, מבין באסתטיקה - כל כך הרבה כישורים ומצחיק אותי מאוד באופן אישי. אני מקווה בשביל כולם שתהיה יותר השקעה בהפקות מקור טובות ודרמות איכותיות, כדי שיהיה לנו אפשרות לבטא את הכישורים המשחקיים שלו בשפע".


איפה הוא? רכלו על איתי תורג'מן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשה לו טוב? לא ברור. איתי תורג'מן ב"הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully