וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: זוכת "האח הגדול" טל גלבוע ובן הזוג נפרדו

13.7.2015 / 11:45

פרסום ראשון: אחרי כ-15 שנים ביחד, שלוש בנות וזכייה אחת ב"האח הגדול" - הזוכה הטבעונית טל גלבוע ובן הזוג ערן החליטו לשים קץ ליחסים ולהיפרד לשלום. מי ישחרר אותה עכשיו בערבות? וואלה! סלבס מזילה דמעה

ניר פקין

לידיעת בעלי החיים באשר הם: אחרי שנים בהן תמכה בכם ועמדה לצדכם, עכשיו הגיע הזמן שאתם תעמדו לצידה של הלוחמת מספר אחת שלכם - טל גלבוע, זוכת "האח הגדול" שלאחרונה עברה פרידה לא קלה מבן זוגה ב-15 השנים האחרונות, ערן יוז.

מקורבים לשניים, סיפרו לוואלה! סלבס, כי גלבוע ויוז, שהציגו לעולם זוגיות דביקה ומתוקה בתקופת הריאליטי - החליטו שעם כל הכבוד לאהבה, לבנות ולחיות המשותפות, הם מעדיפים לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים.


רוצים עוד רכילות?
הבת של מדונה משתוללת בחתונה בישראל
יעל בר זוהר מציגה: תפנית מפתיעה בקריירה
היי, מאמא סאנשיין: ליהיא גרינר מצפה לילד שני

טל גלבוע. ניר פקין
הו, כבר לא. טל גלבוע וערן יוז/ניר פקין

"הם ניסו לעבוד על הקשר", סיפר מקורב, "אבל כבר תקופה ארוכה מאז סיום הריאליטי, שהם לא מסתדרים". עוד הוסיף כי "השניים האלה הם אנשים 'קשים', לכן החליטו שעדיף להיפרד ולא למשוך את זה יותר", הסביר לוואלה! סלבס.

יוז וגלבוע מכירים כבר 15 שנים, במהלכן הביאו לעולם שלוש בנות, איתן חיו בני הזוג בכפר סבא. יוז גם הביע תמיכה בגלבוע לאורך כל התקופה בה היתה בתכנית הריאליטי ואף פצח בקמפיין במטרה שיעזור לנצחונה. עם זאת, החליטו השניים לפרק את החבילה ולהמשיך כל אחד בדרכו שלו, כאשר הם שומרים על יחסים כידידים.


בפרידה האחרונה שלה, וואלה! סלבס דרשה חזקה על מכונת הפופקורן.


עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטוש? כנסו

מה דעתכם על הפרידה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • טל גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully