וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: המאבטחים של מריה קארי היכו צלם פפראצי מקומי

28.6.2015 / 12:20

לא נעים: נדמה ששומריה של מריה קארי לא אהבו את העובדה שצלם התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ניסה לתעד את הזמרת מקרוב - אז החליטו להפעיל כוח, שהפך לתגרה עם הצלם. וואלה! סלבס המומה

שלומי גבאי

כל אמן בסדר גודל עולמי לומד שאם אתה מגיע לישראל - כנראה שתחווה לפחות תקרית אלימות אחת במהלך הביקור. בין אם אלה המעריצים שרוצים לגעת או סתם צלם פפראצי שמבקש לתעד תמונה אחת יותר מדי. כן, גם הזמרת מריה קארי חוותה קבלת פנים חמה במיוחד.


עוד סיפורי סלבס:
הארוחה הסודית של מריה קארי והמיליונר הישראלי
אמאל'ה, הפטמות של קים קרדשיאן חשופות
איציק זוהר ונטלי עטיה מדברים על הזוגיות

צוות גיא פינס, מריה קארי. שלומי גבאי
ראש בראש. מאבטח של מריה קארי וצלם "ערב טוב עם גיא פינס"/שלומי גבאי

קארי, שכפי שקראתם כאן - הגיעה אמש (ש') לארוחת ערב סודית עם המפיק המפורסם ארנון מילצ'ן בבית ינאי - לא תיארה לעצמה שלמקום יגיעו גם צלמי פפראצי שיתעדו את הביקור, כך שככל הנראה די נלחצה מהפלאשים במקום.

לאחר שחייכה בנימוס, פנתה הזמרת לכיוון הכניסה של האחוזה. אלא שאז צלם הפפראצי של התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ניסה לצלם עוד כמה רגעים מבקירוה של הדיווה בארץ הקודש. הו אז, החליטו המאבטחים של קארי כי הצלם חצה את הגבול וחדר לשטח פרטי.

הלו, דיווה

מריה קארי הגיעה לביקור - המעריצים נלהבים

לכתבה המלאה
צוות גיא פינס, מריה קארי. שלומי גבאי
אבל למה באלימות?/שלומי גבאי
צוות גיא פינס, מריה קארי. שלומי גבאי
לא נעים. צלם "ערב טוב עם גיא פינס" וצוות האבטחה של קארי/שלומי גבאי

המאבטחים ביקשו מהצלם לעזוב את המקום, אך הוא הסביר להם שמדובר בשטח ציבורי וכי זו זכותו לצלם באת השטח. התשובה לא ממש מצאה חן בעיניהם, דבר שהוביל אותם לדחוף את הצלם ולאחוז בראשו בחזקה, רק כדי להרחיק אותו מהמקום. לאחר מכן, כאשר הרוחות נרגעו, הגיעו השומרים והתנצלו בפני הפפראצי. קצת מאוחר מדי, לא?

ממערכת 'ערב טוב עם גיא פינס' נמסר בתגובה: "מדובר באחת הכוכבות המצולמות ביותר בעולם, היא היתה בשטח ציבורי המאבטחים הפרטיים שלה התבלבלו וחשבו שהם שלטונות החוק של ישראל שיכולים להכות ולתקוף צלמים. רגע לפני שהוגשה תלונה במשטרה המאבטח התוקף התנצל".


וואלה! סלבס לא מאמינה באלימות, היא בעד אהבה חופשית עם כל מי שמבקש.


רכלו על התקרית האלימה של הצוות של מריה קארי והצלם בפייסבוק


מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

מריה קארי. שלומי גבאי
האני, אני ביזראל. מריה קארי, דקות לפני התגרה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully