וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר ונטלי עטיה מדברים על הזוגיות שלהם

28.6.2015 / 1:06

שני פליטי הריאליטי שמצאו אהבה האחד בזרועות השנייה במהלך עונת ה-VIP, מחליטים לשמור כעת על פרופיל נמוך ולשתף כמה שפחות במה שבאמת קורה ביניהם בחדרי חדרים. וואלה! סלבס חודרנית

צילום: דויד קורן עריכה: מאיה בן ניסן

לא מעט פליטי ריאליטי לוקים בתסמונת ה'"יצאתי-מ'האח-הגדול'-ועכשיו-אני-אדם-פרטי". שניים מהם הם איציק זוהר ונטלי עטיה, שרק לפני חמש וחצי דקות כל עם ישראל יכול היה לצפות בהם חווים סיטואציות מביכות/ אינטימיות/ מצחיקות/ עצובות, בזכות המצלמות של "האח הגדול VIP".

אך כעת, רגע לאחר שיצאו מהבית המפורסם שבו חשפו את הקרביים שלהם אל מול כל העולם ואשתו - החליטו עטיה וזוהר שכל 'החדירה לפרטיות' הזו כבר לא מתאימה להם. כמה נוח, לא?


עוד סיפורי סלבס:
דיירי "האח הגדול VIP" מגלים: מי היה הכי חרמן בבית?
איציק זוהר ונטלי עטיה מציגים: פרויקט חדש

איציק זוהר נטלי עטיה. רפי דלויה
חמודים. נטלי עטיה ואיציק זוהר/רפי דלויה

השניים, שהגיעו למסיבת הסיום של התכנית, נראו מאוהבים מתמיד - אך סרבו לשתף את וואלה! סלבס ואתכם במה שקורה בינם לאחר שהמצלמות כבו. "זה שלנו, זה פרטי אז אני לא יכולה ממש לשתף אותך", אמרה עטיה.

לשאלה האם קל יותר לנהל מערכת יחסים, עכשיו כשהמצלמות כבר לא מתעדות כל צעד שלהם, ענתה נטלי, "זה מערכת יחסים, מערכת יחסים זה תמיד משהו מורכב מכל מיני דברים", אמרה והוסיפה עקיצה, "אתם קצת מעיקים, אבל זה בסדר, אנחנו מחבבים אתכם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
איציק זוהר נטלי עטיה. רפי דלויה
משפחה וחצי. עטיה, זוהר והילדים/רפי דלויה

ואיך הם מתמודדים עם העובדה שמערכות היחסים שלהם בעבר סוקרו בכל כלי התקשורת? "עברנו את 'האח הגדול', את רוצה שעוד משהו יפריע לי חוץ מזה?", ענתה עטיה, "צלחנו מסע לא פשוט, זה ידוע כמה הוא לא פשוט. אנחנו פשוט רוצים לחיות את החיים שלנו עכשיו". מה לזוהר היה להגיד בנושא? "אנחנו כאן ועכשיו. לכל אחד מאיתנו יש את העבר שלנו, ואני מאוד מקווה שההווה והעתיד יהיה משותף".


וואלה! סלבס אוהבת להעיק על אנשים. במיוחד אם זה רק ל-15 דקות.


רכלו על הזוגיות של נטלי עטיה ואיציק זוהר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully