וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן בלילה? הכוכבים שנתפסו מסניפים קוקאין

וואלה! סלבס

25.6.2015 / 18:30

יש כאלה שחוגגים את "הלילה הלבן" בשמחה, אבל גם יש כמה שהצבע הבוהק מזכיר להם תקופות אפלות - שכוללות חוויות עם סמים לא חוקיים ואף מסוכנים. וואלה! סלבס אספה כמה כוכבי על, שנתפסו עם קוק ושרדו כדי לספר

עיבוד תמונה

אירועי "הלילה הלבן" הם אמנם חגיגה לכל המשפחה? כיוון שיש כמה אנשים מוכרים בהחלט ששילוב המילים המתעתע הזה מזכיר להם חוויות אחרות, משפחתיות פחות אך אסורות הרבה יותר - שקשורות בשימוש בסם הקוקאין. סמים, תהילה, ילדים רעים, הכל הולך יד ביד, כך שהמעריצים ממש לא יודעים עד כמה.

החומר הפסיכואקטיבי שאסור להחזקה ושימוש ברחבי הגלובוס, נחשב לסם "עשירים" בגלל מחירו הגבוה, לכן התחבב על כמה מהמוזיקאים, אנשי החברה וכוכבי הוליווד הגדולים ביותר. חלקם, עשו שימוש חד פעמי בחומר המסוכן, אחרים התמכרו להסנפת החומר המתעתע והיו כמה ברי מזל שנגמלו או למעשה נתפסו בזמן, כדי להפסיק לעשות בו שימוש לפני שיפגע באופן משמעותי בבריאותם. הנה כמה מהכוכבים הנוצצים ביותר, שחוו את הסם האסור.


הבהרה: וואלה! סלבס לא מעודדת ואף מגנה שימוש בחומרים אסורים. היא בכלל בקטע של רסק עגבניות.

קייט מוס | קלישאות של פאשניסטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוגמניות הולכות יחד עם הסם הלבן? כי מלבד נשנושי חסה ומסלולי תצוגות, מוס מבלה בשנים האחרונות בניקוי תדמית "היפהפייה הבעייתית" שדבקה בקייט מוס לאורך הקריירה המצליחה בת שני העשורים שלה. לא משנה כמה פעמים תתנהג כמו ילדה טובה, הסרטון משנת 2005 שבו היא מתועדת מסדרת שורה של הסם במהלך מסיבה פרטית, ירדוף אותה לנצח. נתפסת, ביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

50 סנט | גם מחוץ למועדון

אחד הראפרים המפורסמים בעולם הסתבך עם הסם בגיל צעיר מאוד, כאשר נזרק מבית הספר התיכון שבו למד כשהיה בכיתה י' - אחרי שנתפס עם קוקאין בתיק שלו. במשך שנים, 50 סנט סיפר בגאווה איך מכר "קראק" בעבר, אך הצליח להיפטר מהרגל המגונה והמסוכן, לפחות עד שנתפס על חם על ידי צוות צילום של תחנת טלוויזיה אירופית - מאחורי הקלעים של אחת מההופעות שלו. כן, הוא ממש תועד מסניף את החומר האסור. הכי לא קול.

ריהאנה | על ראש הגנב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדה הרעה מברבדוס לא מכחישה שהיא אוהבת לשאוף חומרים שאינם חוקיים בכל מקום, אבל זה עוד קל לעומת התמונה שלה שנפוצה לפני כשלוש שנים ברשת - שבה היא נראית מסדרת חומר לבן במיוחד על ראשו של המאבטח הפרטי שלה במהלך פסטיבל מוזיקה. אחרי שנפנפה את הדיווחים כי מדובר במשהו שאינו טבק לעישון, ריהאנה תועדה גם השנה בסרטון אינסטגרם כשהיא מושכת באפה באופן חשוד במסיבה עם חברות. בתגובה, פרסמה תמונה שלה שותה קולה, "קוק" באנגלית. מצחיקונת.

ברונו מארס | נעצר בגן עדן

ברונו מארס. GettyImages
ברונו מארס/GettyImages

לפני כחמש שנים - ממש רגע לפני שהפך ללהיט מוזיקלי שכל המשפחה אוהבת, הזמר ברונו מארס נעצר על ידי משטרת לאס וגאס כיוון שהחזיק ברשותו קוקאין. האישום בוטל מאוחר יותר, אך זה לא הפריע לו לספר שלא מדובר בפעם הראשונה שבה חווה את האבקה וש"הייתי צעיר וטיפש, אבל אני לא מתחרט שעשיתי את זה". ממש לא פאנק.

מייגן פוקס | זקוקה לביטחון עצמי

מייגן פוקס. Frazer Harrison, GettyImages
מייגן פוקס/GettyImages, Frazer Harrison

מתברר שלא מדובר בעוד יפה הוליוודית שעשויה מפלסטיק, אלא בגברת שעשתה, טעמה וניסתה הכל בחייה. "כולם עושים סמים, בכל מועדון", סיפרה מייגן פוקס בראיון בשנת 2007 והוסיפה על החוויה האישית שלה מהסנפת השורה הלבנה. "קוקאין הוא סם שתומך בך, אבל אז מתנקם...", גילתה, "רציתי לנסות הכל ולהחליט בעצמי מה טוב לי. עד שראיתי מישהו עם מצלמה סלולרית". כיום, כשהיא אמא, לטענתה היא הפסיקה עם הניסיונות.

אלטון ג'ון | תחביב של דיווה

אלטון ג'ון מאחורי הקלעים של "נומיאו ויוליה".
אלטון ג'ון מאחורי הקלעים של "נומיאו ויוליה"

הבריטי עם הפאיטים סיפר כמה פעמים שהיתה תקופה שבה בזבז את כל הזמן שלו על "קוקאין, אלכוהול ומי יודע מה עוד". לדבריו של אלטון ג'ון, בשלב מסוים היה מכור לסמים ומרוכז רק בעצמו, הרבה בהשפעת מחלת האיידס הקטלנית, כאשר פרצה בשנות השמונים והשפיעה באופן משמעותי על קהילת הגייז. "היו תקופות בהן חששתי שאני אסיים כמו וויטני יוסטון", הודה הזמר, "הרי עשיתי לא פחות קוקאין ממנה".

אנג'לינה ג'ולי | היסטוריה של סמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם היום מדובר בסוג של "מאמא תרזה" מודרנית, ג'ולי המהפנטת לא יכולה להיפטר מהתקופה הבעייתית שבה היתה הרבה פחות יפהפייה והרבה יותר נרקומנית. אנג'לינה ג'ולי, שבעצמה מספרת על עבר שבו ניסתה הכל מהכל ו"עברתי דברים קשים ושרדתי אותם", בילתה עם סוחר סמים - ששנים אחרי שניתקה איתו קשר מכר לתקשורת סיפורים על שימוש של השחקנית בקוקאין והרואין. לפני כשנה, הפיץ סרטון וידאו ישן שלה, בו נראתה שדופה ויוצרת קשר עם הסוחר. רק שהילדים לא ישמעו.

רוברט דאוני ג'וניור | הצליח להשתקם

רוברט דאוני ג'וניור. רויטרס
רוברט דאוני ג'וניור/רויטרס

השחקן המוכשר עבר תקופה של שנים ארוכות של התמכרות (לטענתו מאז שהיה בן לא פחות משמונה!), בהן אפשר לקוקאין להרוס לו את הקריירה ההוליוודית, עד שבסוף המילניום הקודם הצליח להשתקם מהמצב האומלל שבו היה - בזכות התערבות קשוחה של כמה קרובים ואוהבים. "כשהייתי מדוכא, הייתי באמת 'על הפנים'", סיפר רוברט דאוני ג'וניור בראיון חושפני, "עישנתי ועשיתי המון קוק, נותרתי חסר הגנה". סוף שמח?

לינדזי לוהן | נערה בהפרעה

לינדזי לוהן נכנסת לכלא. Pool, GettyImages
לינדזי לוהן נכנסת לכלא/GettyImages, Pool

האם הקוקאין הפך את לינדזי לוהן מילדה-כוכבת להוליוודית בעייתית בהפרעה? לדבריה של האדמונית, שנתפסה כמה וכמה פעמים על ידי הפפראצי מסיימת עוד ערב סוער של חגיגות כשהיא נגררת לרכב ובכך הרסה את קריירת המשחק שבנתה לעצמה במשך תקופת גיל ההתבגרות - השתמשה בסם הלבן "רק" ארבע או חמש פעמים בחייה. "כולם חושבים שאני משתמשת בכל כך הרבה סמים... עשיתי את זה בתחילת שנות העשרים שלי, נתפסתי פעמיים", חשפה. מאוחר יותר, עדכנה את אופרה ווינפרי והקהל של תכנית הריאליטי שלה, שעשתה זאת "לא יותר מ-15 פעמים". נניח.

ניקול ריצ'י | למדה הכל מפריס?

ניקול ריצ'י בהשקת קולקציית "וינטר קייט" בגלרי לאפייט בפריז, פברואר 2010. Francois Durand, GettyImages
ניקול ריצ'י בהשקת קולקציית "וינטר קייט" בגלרי לאפייט בפריז, פברואר 2010/GettyImages, Francois Durand

קשה לגדול בסביבה מלחיצה כמו זו של בוורלי הילס? רק תשאלו את מי שהיתה ה-BFF של פריס הילטון ו"הבת של" הזמר ליונל ריצ'י, שגילתה כמה אהבה לייצר דרמה בחייה. "הייתי משועממת, ראיתי הכל ורציתי הכל מהכל", משחזרת ניקול ריצ'י, "בגיל 18 עשיתי שימוש בהמון קוקאין, לפני שניסיתי גם הרואין", אמרה. ממש לא מודל לחיקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully