וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון מחריד מעברה של אנג'לינה ג'ולי נחשף. צפו

שירות וואלה! סלבס

9.7.2014 / 13:31

מסוממת ומוזנחת: עברה של הכוכבת הגדולה בעולם ממשיך לרדוף אותה - כאשר סרטון שצילם סוחר הסמים שלה לשעבר הגיע לרשת. הנה אנג'לינה ג'ולי כפי שלא ראיתם מעולם. וואלה! סלבס תדהמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, כך נראתה אנג'לינה ג'ולי לפני כ-15 שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עברה האפל של אנג'לינה ג'ולי רודף את הכוכבת? התשובה היא כן - וזה מביך. זה לא סוד שלשחקנית הגדולה ביותר בהוליווד ישנו עבר עשיר בסקנדלים ושערוריות, כאשר ג'ולי אף סיפרה בראיונות על התנסות בסמים שונים. עם זאת, שלדים מהעבר של ג'ולי שנחשפו לאחרונה, מאיימים להכתים מחדש את תדמיתה של מי שרק לפני חודש זכתה בתואר אצילות ממלכת אנגליה.

הלילה (ד'), פרסם הצהובון האמריקני "נשיונל אינקוויירר" סרטון מביך של הכוכבת, משנותיה הצעירות של ג'ולי כשעדיין לא היתה השחקנית הענקית שהיא היום. את הקטע, צילם ספק הסמים של השחקנית באותה התקופה - פרנקלין מאייר - שציין כי ג'ולי הזמינה אותו לדירה שלה, כיון שזה היה הסימן שלה עבורו, כשביקשה שיספק לה עוד מנת סם קוקאין והירואין, בתדירות של שלוש פעמים בשבוע.


עוד סיפורי סלבס:
חיזוק לצה”ל: עדן בן זקן התגייסה
פמלה אנדרסון מתגרשת מבעלה, בפעם השנייה
עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטגרם? אז קדימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיניים שקועות, הידיים גרומות. ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטע הווידאו בן 16 הדקות (!) שפורסם, השחקנית נראית כשהיא מהלכת בדירתה במנהטן וכן מנהלת שיחת טלפון עם אביה, השחקן ג'ון ווייט (שאיתו היא מנהלת יחסים קרובים-רחוקים). בצילום, השחקנית נראית כשהיא נוברת בעורה כשציפורניה מלוכלכות והיא נעה בחוסר נוחות.

"אנג'י הייתה לקוחה שלי במשך שנים", סיפר סוחר הסמים לשעבר לצהובון, אחרי שמכר לו את הסרטון המזעזע, "זה צולם ביום שבו התקשרה אליי וביקשה שאעבור אצלה, זו הדרך שלה להגיד לי שהיא רוצה שאביא לה סמים", שלפי עדותו היתה צורכת גם בחברתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחרידה גם מאחור. אנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנקלין הפטפטן, סיפר על השתלשלות העניינים שהובילה לצילומה של ארוסתה של בראד פיט, שאז עוד הייתה שחקנית בתחילת דרכה. "באותו הזמן, קניתי מצלמת וידאו והחלטתי להביא אותה איתי. הבאתי לה את הסמים והיא שילמה לי", שחזר. כשהמשיך לצלם את ג'ולי, החלה שיחת הטלפון שבה דיברה על אחיה ג'יימס ואמה מרסלין בטרנד. בשיחה עצמה נשמעה ג'ולי מבולבלת, ונראית רזה באופן קיצוני, מרחק שנות אור מהמראה הזוהר שאותו היא מתחזקת כיום.

בראיונות קודמים שהעניקה, ג'ולי לא הסתירה את עברה והגדירה אותו כ"שחור ומסוכן". הכוכבת סיפרה כי עברה "דברים קשים בחיים ושרדתי אותם, לא מתתי צעירה ואני בת מזל על כך". עוד הוסיפה כי "אני חושבת שאנשים יכולים לדמיין שעשיתי את הדברים הקשים ביותר ואכן זה נכון". לא חינוכי, בטח לא כשאת מגדלת שישה ילדים, גברת.


וואלה! סלבס מודה שגם היא מכורה. לפחמימות .


רכלו על הסרטון המזעזע של אנג'לינה ג'ולי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully