וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת 'המפץ הגדול' בישראל

השחקנית ההוליוודית מים ביאליק, המוכרת יותר כאיימי פארה פאולר מהסדרה הקומית "המפץ הגדול" - נחתה היום (ג') על אדמת הקודש. נסיבות הביקור עדיין לא ידועות. וואלה! סלבס מוסרת ד"ש

מים ביאליק. GettyImages
היוש! מים ביאליק/GettyImages

יש כאלו שיכירו אותה כבלוסום רוסו מהסדרה המפורסמת "בלוסום", ויש כאלו שיכירו אותה כאיימי פארה פאולר מקומדיית המצבים "המפץ הגדול", כך או כך - השחקנית ההוליוודית, מים ביאליק נחתה הבוקר (ג') על אדמת הקודש ותבלה ביניכם בימים הקרובים.

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם כי בסוף השבוע הקרוב תנחת בישראל הזמרת מריה קארי, עכשיו מתברר שבשדה התעופה בן גוריון נחתה לפני מספר שעות גם השחקנית היהודיה. ביאליק הגיעה, ככל הנראה, לביקור פרטי בישראל כשהיא מלווה בילדיה הקטנים ותשהה בישראל בימים הקרובים, במהלכם תבקר באתרים הקדושים.


רוצים עוד רכילות?
מחפשים ארגזים: יהודה לוי ושלומית מלכה עוברים לגור ביחד
אישה יפה בחוף: ג'וליה רוברטס לוהטת בביקיני

מים ביאליק. GettyImages
הבאנו שלום עליכם/GettyImages

אגב, אם השם ביאליק נשמע לכם מוכר - אז כן, המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק הוא קרוב משפחה של השחקנית ההוליוודית, למעשה הוא היה בן דודו של סבא?רבא שלה.


את הקריירה שלה החלה ביאליק כילדה קטנה בסדרות טלוויזיה כמו "מקגייוור", "עובדות החיים" ו"היפה והחיה". את פרסומה הגדול קנתה כאשר לוהקה לתפקיד הראשי בסיטקום "בלוסום" שם כיכבה במשך שש עונות, וכיום היא משחקת בתפקיד של איימי פארה פאולר בסיטקום המצליח "המפץ הגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מים ביאליק. GettyImages
שמת כבר פתק בכותל?/GettyImages

ביאליק נחשבת לאוהבת ישראל. במהלך מבצע 'צוק איתן', היא אף הביעה את תמיכתה בישראל כשכתבה בדף הפייסבוק שלה "אם אתם שונאים אותי בגלל שאני יהודייה או בגלל שאני תומכת בישראל, נא כתבו את דעתכם בעמודים אחרים" כתבה והוסיפה, "ואל תנסו להפחיד אותי".


וואלה! סלבס עדיין מדקלמת בעל פה לפני השינה את "קן לציפור".

מיים ביאליק. אינסטגרם, אתר רשמי
הבאנו שלום! מיים ביאליק יהודיה גאה/אתר רשמי, אינסטגרם
מיים ביאליק. אינסטגרם, אתר רשמי
אוהבת ישראל! מים ביאליק/אתר רשמי, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully