וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי ושלומית מלכה עוברים לגור יחד

23.6.2015 / 0:57

הזוג הכי יפה בתעשיית הבידור המקומית, החליט שארבעה חודשים זה מספיק זמן כדי לעלות שלב ביחסים ולאחד כתובות. אז אל תתפלאו אם על הדלת שלידכם יהיה כתוב "כאן גרים בכיף יהודה ושלומית". וואלה! סלבס דביקה

ניר פקין

זוכרים שרק לפני ארבעה חודשים וואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הזוגיות החדשה של האיש הכי חשוב בתעשיה, יהודה לוי והדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה? אז זהו, שנראה שלמרות אי אילו צקצקנים שלא האמינו בזוגיות הדביקה של השניים - עכשיו הם מוכיחים לכולם שהזוגיות שלהם חזקה יותר מכל שמועה ועולים שלב ביחסים ביניהם.

יהודה לוי, שלומית מלכה. רפי דלויה,
חמודים!/רפי דלויה

אחרי שנסעו לחופשות רומנטיות והכירו את המשפחות, הבינו לוי את מלכה שנמאס להם לחיות על תיקים בין דירות והחליטו לאחד כתובות. אז נכון, בתחילה פרסמו מדורי הרכילות כי יהודה מחפש דירה לבד, אך נראה שהשניים ניסו להסתיר את האמת המתוקה - הם עוברים לגור ביחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
צריכים עזרה בהובלה?/ניר פקין

כזכור, יהודה, שמאז הפרידה מנינט לא אחז בחברה רצינית ושלומית, שנפרדה מעומר דרור, הכירו לפני כארבעה חודשים, לאחר שלוי חיזר אחרי מלכה ולבסוף היא נענתה לחיזוריו. השניים, שהכירו דרך חברים משותפים מסרבים להיפרד האחד מהשנייה ומנהלים זוגיות דביקה במיוחד, שכוללת לא מעט תמונות פוטוגניות שלהם ביחד.

וואלה! סלבס רצתה לעבור לגור עם החבר שלה, אבל הוא זרק אותה אחרי שהבין שהיא מרטיבה בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully